wat vinden jullie hier nu van?? af en toe krijg ik het idee dat er mensen gewoon worden weg gepest omdat een keuze die deze mensen maken niet geaccepteerd word door een aantal in eht zelfde topic of forum. ik kan hier anders zeggen dat ik het echt gruwelijk treist vind en dieper kun je niet zinken. we zijn allemaal volwassenen die eigen keuzes maken dus waarom word dit dan niet geaccepteerd. dit slaat verder iet op een topic maar het valt mij af en toe gewoon op en dat vind ik echt niet kunnen. en vind eigenlijk ook dat zulke mensen geweerd moeten worden want die verkloten het forum!
Nope, nog niet zo gevoeld. Nogmaals: wat je opvalt kun je melden. De persoon die zelf "gepest" zou worden kan dit ook melden. Misschien staan de mensen waarvan jij denkt: gut wat sneu, hier wel gewoon boven en hebben ze hier geen last van?
gebeurt af en toe zeker wel, en van sommige snap ik het niet, en sommige wel, er zijn af en toe dames hier met aparte niet van af te wijkingen meningen, waar ik echt niks mee kan, ik kies ervoor deze te negeren en dus niet op de posts van deze dames in te gaan. Maar er zijn hier ook genoeg dames die leven ervoor om lekker te discussieren, flauw te doen en iedereen gezellig op te ruien... als iemand, of een bericht je niet aanstaat, moet je het negeren!
Misschien ben ik heel naief oid, maar heb ik echt nog nooit iets van gemerkt. Heb jij ook echt concrete mensen in gedachten (niet dat ik wil weten precies wie hoor )? Ik vind in elk geval dat het niet zou moeten kunnen!
Nog niet gemerkt.............maar ik neem aan dat we allemaal volwassen genoeg zijn om hier niet aan mee te doen?!?!
hey amfy.... ik begreep net al zoiets idd van je. ik persoonlijk heb nooit iets gemerkt van wegpesten ofzo. moet wel zeggen dat ik alleen eigenlijk in de lounge zit en bij andere gedeeltes dus misschien gebeurt het daar. wel dat het eens voorkomt dat heel veel mensen het niet met een bepaald persoon eens is of een bepaald persoon altijd ruzie zoekt, you know girl. maar ik denk dat jij wat anders bedoelt en nee dat is mij nooit opgevallen. maar kan aan mij liggen hoor
Hier zit het verschil in gevoel in. Wie zijn ze? Laat je je dat gevoel bezorgen dor 2-4-50 of 100 mensen?
jaaaaaaaa waarom dan? nooit wat van gemerkt? dacht dat de meeste het wel goed met je voor hebben omdat je arm bent enzo. met dat topic en zo
ach hoe kun je nu weggepest worden op een forum terwijl je niet eens weet hoe diegene achter de post is nee ik vind het wat te ver gaan kom op het is een forum en je de ene leest het anders dan de ander en verschillende meningen
je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je niet weg te laten pesten. Niet iedereen staat even sterk in zijn schoenen maar het blijven maar onbekende mensen die het dan niet met je eens zijn of die je weg proberen te pesten. In andere onderwerpen kun je het dan weer wel met elkaar eens zijn. Ik ben het er wel mee eens dat er in het algemeen niet kinderachtig of kwetsend op mensen gereageerd moet worden, maar als iemand wel zo sneu is om dat te doen sta je daar toch gewoon boven? Of denk ik te simpel?
sommige dames hier zijn gewoon echt veel te vel soms, maar daar tegen over zijn er ook sommige dames die echt domme teksten posten.... en tja, dat botst wel es!
Dat dus. Het is maar een forum . Ik heb ook weleens opmerkingen gelezen dat ik dacht en we hebben ook weleens echt 'ruzie' gehad in een clubjes-topic maar goed, er zijn genoeg WEL leuke mensen en de andere mensen, gewoon negeren.
Door bepaalde dingen openbaar te maken en de een kan daar beter tegen als de ander maar dat is gewoon in en in triest
In je eigen "echte" wereld vind je toch ook niet iedereen even aardig en kan je van de 1 meer hebben dan van de ander. Zo werkt een forum ook. Als een vriendin kritisch is op bijv. mijn kleding / haar vind ik dat niet erg, misschien zelfs wel prettig, zegt iemand er wat van waar ik het niet zo op heb...moet je me dan horen *voorbeeldje he!* Let it go *let it snow let it snow*
Zo nu al druk bezocht hier. Ik vind ,en dat ik mijn mening ,dat heel wat dames hun mening bij een ander proberen op te leggen. Er wordt een verhaal gedaan en eeen vraag gesteld en ipv op de vraag te antwoorden wordt er geprobeerd iemand van een standpunt af te krijgen. Laat iedereen in zijn waarde. Daarom zijn er vaak zoveel reacties op reacties en worden mensen boos. Als er gewoon gereageerd wordt op de vraag van de topicsteller en niet op alle antwoorden van andere dan gebeurt het nooit dat iemand zich niet gewenst voelt.
Dat ben ik met je eens. Maar ik heb wel eens in een topic hier mee gelezen waar iemand voor vet varken etc uitgemaakt werd dat vind ik niet nodig. Of dat bepaalde prive gegevens open en bloot in een topic neergezet werden ook niet nodig lijkt me. vind dat wel erg ver gaan eerlijk gezegd