ik heb (als het goed is) een foto toegevoegd... ik geloof dat ik zwanger ben.. heel pril... test is 4 dagen voor NOD....nou ja, 3,5... dinsdag 9 november NOD... zien jullie wat ik zie???
Ik zie een heeel licht streepje, maar streepje is streepje toch? Een hele voorzichtige gefeliciteerd !!! Ik had ook een test gdn en ook zo licht streepje, paar dgn later nog 1 en die was al wat donkerder toen een CB en die zei zwanger dus wie weet
een streepje is een streepje en je hebt vroeg getest dus vandaar zeer waarschijnlijk zo licht. voorzichtig gefeliciteerd. over een paar dagen lekker nog eens testen meid
Zeker licht,maar streep is streep!Nog heel pril natuurlijk,vandaar zo licht. Ben benieuwd over een paar dagen!Alvast gefeliciteerd!!
is toch zo dat een streep een streep is???! als je geen hcg aan maakt (en dus niet zwanger bent) zou je geen streep zien naar mijn idee! gefeliciteerd meid!
dames, bedankt voor jullie reacties...vandaag heb ik weer een test gedaan: en een veel duidelijker streepje.... JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!