...gister toch een pakje testen biij action meegenomen. Hoewel ik er niet zulke goede ervaring mee had. Gister had ik dezelfde ervaring die ik altijd heb. Na 5 a 10 minuten een heeeel licht tweede streepje als ik hem in het juiste licht hield. Niet op de foto te krijgen. Vanochtend met ochtendurine had ik een heel andere ervaring Binnen een paar seconden een tweede lichtroze streepje. Gewoon zichtbaar zonder capriolen uit te halen. En ook prima op de foto te krijgen. Helaas kan ik ze niet toevoegen ivm te weinig geheugen telefoon. Maar heb ze naar mijn man gewhatsappt en hij ziet ze ook duidelijk. Foto's gemaakt binnen 5 minuten. Als dat tweede streepje nou binnen 30 seconden licht, maar duidelijk is verschenen (2 dagen voor nod) kan ik die testen dan wel vertrouwen? Het zou te mooi zijn om waar te zijn, maar ergens geloof ik wel dat ik zwanger ben. Ik test natuurlijk niet voor niks Aan de andere kant ben ik bang om een andere test te doen, want wat nou als die dan negatief is
oehh ik heb je vorige topic gelezen en dit klinkt wel erg goed!! hopelijk wordt hij donkerder de streep in de komende dagen.. maar streep is streep! de action testen schijnen best wat nodig te hebben dus goed teken!
Met actiontesten heb ik nooit een valse test gehad dus gefeliciteerd! Hoop dat je over een paar dagen een knaller hebt, extra spannend gezien je onderschrift
Ik ben zwanger Heb net een kruidvat 2 v 5 gedaan en na 2 minuten stond er een tweede streepje. Donkerder dan bij mijn zoontje 2 dagen voor nod. Ik ben zwanger Ik heb net even onbedaarlijk zitten janken Ergens WIST ik het vanwege de symptomen die ik had en herkende van zwangerschap van zoontje. Maar na zoveel jaar NIET spontaan zwanger raken dan nu ineens een positieve test hebben, dat is voor mij nog niet te bevatten Wat jammer nou dat ik geen foto kan plaatsen Heb een digitale cb meegenomen voor het weekend op mijn nod
Gefeliciteerd! Super zeg! En moest wel ff lachen toen ik topic verder leeste, maar snap je helemaal....wachten is moeilijk. Maar nogmaal gefeliciteerd!
Super zeg! Niets ten nadele van mensen die snel zwanger zijn, maar ik vind het altijd zo super te lezen dat vrouwen die na een lange weg in de MMM toch nog spontaan zwanger worden. GEWELDIG! Ik krijg er altijd een beetje tranen van in mijn ogen, omdat ik weet hoe zwaar de MMM is. Vandaar dat ik dit ook weer SUPERNIEUWS vind. Op naar 9 mooie maanden en een mooi wondertje!
Gefeliciteerd wat fantastisch! Idd zoals hierboven omschreven altijd extra bijzonder als het spontaan mag gebeuren na een lange mmm!