Miskraam en weinig tot niet vloeien?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bruisje, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Vanmorgen ben ik met 5 wk en 3 dgn het vruchtje verloren..

We zijn er stuk van...wat doet dit toch pijn...

wat ik wel raar vind is dat ik zo weinig vloei...bij een mk is het vloeien toch heftiger dan normaal? Vanmorgen had ik wel echt helderrood bloedverlies.. twas duidelijk dat het mis was..vanmorgen later verloor ik het vruchtje. ook overduidelijk.. sindsdien verlies ik enkel een druppel donker bloed na het plassen.. verder vloei ik niet.. Echt heel erg buikpijn heb ik ook niet gehad.. vanmorgen vroeg voelde ik wel krampen (echte ongi krampen die ik herken van vroeger, tegenwoordig voel ik nooit iets als ik ongi wordt) na de eerste keer plassen vanmorgen was de pijn weg.. voel me lichamelijk ook niet anders dan gister al ben ik niet misselijk of iets dergelijks...

Hou ik me nu vast aan een illusie? waren het er twee?

Weet ook wel dat niemand me zekerheid kan geven en dat ik simpel moet afwachten, maar een mens hoopt graag in moeilijke tijden.. wil het gewoon no gniet echt geloven denk ik...

Wat ik nu eigenlijk wil vragen is of er dames zijn die ook weinig tot niet vloeide na een MK...
    Volgens de VK (die ik belde vanmorgen) moest ik een behoorlijke menstruatie verwachten.. die blijft dus vooralsnog uit....

KNUFFF

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik wou dat ik je duidelijk antwoord kan geven,maar dat kan ik ook niet helaas.
    mischien verschilt het van persoon tot persoon hoeveel bloed je verliest,of het bloed komt erna nog,
    hoop dat je duidelijk antwoord krijgt nog
    veel sterkte :(

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Bruisje,

Ook ik heb voor Sofie een mk gehad met 5weken en 3 dagen :( Het vloeien viel mij ook ontzettend mee. Het was minder dan een gewone menstruatie en na 5 dagen was het helemaal over.
    Sterkte meis en een dikke knuf!

4. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Hallo Bruisje,
    Wat erg voor je dat het mis is gegaan!

Ik heb ook amper gevloeid maar bij mij betekende dat uieindelijk dat het niet helemaal weg was, maar aangezien jij het vruchtje gezien hebt zal dat wel niet het geval zijn. Mijn gyn zei dat het niet zo lang hoefde te duren het vloeien en ook niet heel heftig.

Sterkte de komende tijd.

5. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Wat rot voor je dat het misgegaan is. Ik heb laatst ook een vmk gehad en het vloeien viel me ook ontzettend mee. Ik had helemaal geen krampen en na twee dagen vloeide ik eigenlijk helemaal niet meer. Ik hoopte ook op misschien een van twee maar bij mij was dat helaas niet zo. Je zou over een week nog eens een test kunnen doen. Die kunnen soms nog wel zes weken positief aangeven door het hormoon wat je nog niet kwijt bent, maar gezien de korte duur en de heftige maar korte bloeding zou het natuurlijk ook kunnen dat je alles al kwijt bent. (ik had na drie dagen al een negatieve test). En ook al wil je dat niet; je hebt dan wel zekerheid (en:... na een mk schijn je extra vruchtbaar te zijn. Ik was direct weer zwanger)

6. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    het ligt er denk ik ook aan hoe ver je bent.
    heb 2 miskramen gehad en de eerste keer ook niet veel gevloeit, dat was met 6/ 7 weken.
    de 2x wel erg gevloeit dat was net iets voor de 12 weken.
    sterkte ermee en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.
    groetjes froukje.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Bruisje wat vervelend dat het is mis gegaan...
    Ik heb een maand geleden hetzelfde meegemaakt dus weet wel hoe jeje voelt...
    Ik heb ook maar weinig gevloeid zoals eerder mensen al zeiden ook minder dan dat ik normaal ongesteld ben...
    Ik heb overigens ook geen buikpijn gehad of iets dergelijks...

sterkte de komende periode...

8. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb geen spontane miskraam gehad maar een curretage... toen de MK echt op gang kwam stroomde het bloed bij mij eruit, geen pijnklachten maar wel een druk alsof er iets uit moest... dat was ook zo (verloor grote stolsel) sorry voor de details! In het ziekenhuis kwam ik erachter dmv een echo dat het vruchtje er nog zat, mja toen die er eenmaal uit was vloeide ik ook zo goed als niet meer....! Ook verder geen klachten van buikpijn ofzow.

Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd, weet samen met zoveel anderen hoe je je voelt!

Liefs Nelleke

9. Mirannn

Mirannn Lid

14 nov 2008
    51
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,
    Ik zou vandaag 8 weken zwanger zijn (dacht ik), maar ben sinds eergisteravond aan het vloeien. Gistermiddag bij de verloskundige vernomen dat ik op z''n hoogste 5 weken zwanger zou zijn/geweest en dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op een vmk. Ze kon het vruchtje ook niet zien. Dat is even flink slikken. Ik ben sinds gistermiddag wat meer aan het vloeien, helderrood. Ik ben benieuwd hou lang het aanhoud. Maar ik begrijp uit de verhalen dat ik hier lees dat ik dit vloeien niet kan benaderen als hetzelfde als een soort van ongesteldheid? Het kan dus zo zijn dat ik na het vloeien nog moet wachten op een volgende ongesteldheid?
    Liefs, Mirannn

Deel Deze Pagina