hoop de buikpijn erbij hoort

Discussie in 'Miskraam' gestart door michella3, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michella3

michella3 Lid

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Enschede
    hoi

ik ben nu zo'n 6 weken zwanger en heb al een week erge buik krampen/steken.
    ben daarom erg bang dat er wat mis kan gaan..
    kan ook heel moeilijk van de ontlasting afkomen.
    en ben rug patiënt.

dus kan het gewoon liggen aan mijn rug en dat de baarmoeder groeid of is dit toch echt een voorteken van een miskraam?!

groetjes michella

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Buikpijn kan je ook zo hebben ik heb bij ze allebei erge buikpijn gehad en ook last van ontlasting enzo iedere keer als ik groot uit moest had ik een half uur van tevoren vreselijke pijn soms zo'n pijn dat ik er zelfs van moest huilen. en allebei de zwschappen goed gegaan

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Tja, het kan ook komen, doordat je zo moeilijk naar de wc kunt. Dat geeft ook zo'n vervelend gevoel.
    Maar je bloedt niet? Ik zou me nog niet té veel zorgen maken. En doe je dat wel en ben je te onzeker, dan bel je gewoon je verloskundige. Wie weet kan zij je wel geruststellen!

Liefs!

4. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ik heb bij allebei mijn zwangerschappen op het begin regelmatig buikpijn/rugpijn gehad.
    was dan steeds van ongi te worden, maar het hoort er ook wel bij hoor.
    niet meteen bang worden.

5. michella3

michella3 Lid

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi

bedankt voor jullie berichtjes! :D
    ik voel me nu ook veel beter..
    eet meer vezels en elke ochtend een bakje activia yoghurt.

volgende week heb ik mijn eerste gesprek bij de verloskundige en misschien maken ze dan nog een extra echo.

groetjes michella

6. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi

Ik had om zes uur ook een heftige kramp, ik weet gewoon dat ik zwanger ben.. heb alle symptomen.
    Kan alleen nog nie positief testen.

En vanmorgen dus een heftige kramp, maar zo snel als ie kwam, ging ie ook weer weg.
    Geen bloedverlies, kan het dan ook zijn dat mijn kindje er nog is ?

7. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    ik heb geen pijn meer, maak me niet zoveel zorgen
    want ik weet dat ik rustig moet blijven.. dat ik meer nie kan doen.. dus dat doe ik ook

me zw symptomen zijn nu nog.
    misselijk, en gevoel dat je over wil geven..

De pijn is niet meer geweest.. heb nul bloed verloren..

8. michella3

michella3 Lid

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi babylicious

het kan zijn dat je zwanger bent..
    ik had ongeveer een week voor dat de test positief ook een test gedaan en die was negatief dan zit er gewoon nog te weinig hcg in je urine.
    als je zwanger bent dan kan het zijn dat hij over 1 of 2 weken wel positief is..meestal geeft een test aan dat je zwanger bent vanaf je 4e of 5e week.

zolang je niet bloed is het goed..alleen als je zwanger bent en je hebt egt erge buikpijn kun je voor de zekerheid even bij de huisarts of verloskundige langs gaan..

groetjes michella

9. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    @michella

dank je wel voor je reactie..
    de buikpijn is weg en de dokter zegt dat ik me alleen zorgen moet maken als hij blijvend is, en dus terug komt.. ik heb ondertussen nog niks verloren. :D dus ik hou me rustig en maak me geen zorgen...
    dokter zegt dat de buikpijn wel vaker komt bij vrouwen en dat ik nu alleen ff moet afwachten tot ik kan testen.. tenzij het terug komt.. die pijn.
    als het een miskraam was, dan had er bloed of iets bij gezeten..
    dus ze denkt niet dat dat het is..

10. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    @michella3 was je overtijd toen je teste, als je uitgaat van je laatste menstruatie, en welke datum teste je dan positief..

ik heb nog steeds zoet ruikende urine.. :p die donker is van kleur

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Michella geen zorgen maken. Ik was zwanger en had nog niet positief getest. Ook ik wist gewoon dat ik zwanger was. Avonds kreeg ik enorme buik en rugpijn wat doortrok naar mijn stuitje en bovenbeen. Dus ik dacht de :evil: komen eraan. Morgens was de pijn verdwenen en testte ik positief!

12. michella3

michella3 Lid

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi

ja klopt als je een miskraam had gehad dan had je ook gebloed..
    heb je ook last van je stoelgang dan..?
    want ik had dat wel en ben toen meer vezels gaan eten zoals activia yoghurt en kiwi's en was er na een week vanaf!

ja ik was eigelijk nog maar een paar dagen overtijd.maar ben ook heel onregelmatig dus de verloskundige kan nog niet egt vaststellen hoe lang ik al precies ben..dinsdag krijg ik mijn 12 weken echo en dat is eigelijk ook meteen een termijn echo dus dan hoor ik of ik ook echt 12 weken ben..is wel spannend!
    mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 september en op 30 oktober had ik de test gedaan die posittief was..
    dus het duurt nog wel even voor de test positief kan zijn :(

ik had / heb ook donkere urine en ik dacht eerst dat ik te weinig dronk..dus het kan zijn dat dat ook een teken is:D

wanneer ga je weer een test doen?
    ik hoop voor je dat ie positief is!
    hou me op de hoogte en als je nog meer vragen hebt kun je ze altijd stellen!

groetjes michella

13. michella3

michella3 Lid

5 nov 2008
    7
    0
    0
    Enschede
    babylicious denk dat het berichtje aylin 16 ook voor jou was..

dus nog meer mensen die zeggen dat er kans is dat je zwanger bent!:D

14. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi,

Owh spannend joh.. :D wel jammer dat gelijk termijn echo is?
    anders had je wat meer echos fotos gehad.
    Jah ik weet nog nie wanneer ik ga testen.. dacht precies een mdn ertussen ? dus 19e voor t laatst.. en dan 19dec testen ? en dan week erna weer?

Gelukkig maar, ik heb nog niks verloren.. geen bloed niks.
    ben wel wat misselijk.. en ik heb duidelijk een harde buik.
    Pijnloos dat wel.

ik denk echt dat ik zwanger ben door alles wat ik gevoeld heb.
    maar nu ik t echt denk.. geloof ik mezelf niet..
    ik heb een digi test gehaald van clearblue die 4 dgn voor je menstruatiw kan doen. dacht als ik die de 19e doe moet t goed zitten..? en wat ie dan zegt is de juiste uitslag?

spannend zeg michella.. zwanger zijn is zo fijn.. heb dr bij me dochter toen ook zo van genoten.. 42 wkn lang :d snelle bevalling gehad dus dat was fijn.. al ben ik nu bang dat als ik nog sneller beval ik geen tijd heb om van daar naar zh te gaan ofzo.. ? maar ja eerst maar is kijken of ik wel zwanger ben.. twijfel zo aan mezelf.. alsof ik de symptomen zie vliegen.. dat kan toch nie ?

15. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    me stoelgang heb ik nie echt op gelet.. ga normaal ook nie vaak.. dus zou t niet weten?

16. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    @aylin ik had erge heftige kramp.. maar geen bloed gelukkig. en ging net zo snel weer weg..
    schrok me kapot...

17. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    hi dames,
    ik heb ook steeds, sinds afgelopen maandag komende en weggaande kramp. Virus of die baarmoeder? Ik weet het niet... moet maandag toch naar de huisarts vraag ik het maar..

Deel Deze Pagina