me kleine meid heeft een aambeitje..best zielig.. volgens de kraamzorg en de verloskundige hoef ik er niets aan te doen. ik vind het zo zielig dat als ik haar billetjes wil schoonmaken dat ik er heel zachtjes er langs heen ga..kan helaas niet voelen wat jij zij voelt. wie heeft er een ervaring mee?met aambeien? Groeten
beetje neusspray erop spuiten is zowiezo goed voor volwassenen misschien ook wel voor jouw kleine meid
ja ik weet niet of ze pijn heeft..want als ze poept dan huilt ze niet ofzo.. ze heeft er ook 1 inwendig..
Ik heb ze gehad toen ik zwanger was van Stijn en heb 3 dagen niet knap kunnen zitten van de pijn. Met een zalfje was het zo weg
ik heb het wel over uitwendige want die heb ik regelmatig (helaas) maar heb er nooit last van.. ja soms tijdens toiletgang wat maar dat het nou echt heel zeer doet nee. maar goed verschilt natuurlijk
Ik heb ze altijd al gehad en na mijn bevalling ter grote van een kiwi (letterlijk). Dokter en kraamhulp hadden nog nooit zoiets gezien. Uiteindelijk is het na heel veel weken weggegaan maar het deed echt heeeeeeeel erg PIJN haha. Kan er nu wel om lachen maar toen was het vreselijk.