Hallo, Gistermorgen om half 7 ineens enorme steken links onderin mijn buik pffff wat deed dat zeer, kwartiertje later toen ik moest plassen bloedverlies. Gelijk ziekenhuis gebeld en we konden gelijk komen, een uur aan het ctg gelegen , inwendig onderzoek gehad en een echo maar ze konden geen duidelijke oorzaak vinden dus mocht ik weer naar huis. Natuurlijk moet ik gelijk weer bellen als er iets is, sjee wel schrikken hoor. Bloedverlies is volgens mij wel weg op vanmorgen een paar druppeltjes oud na maar dat kon na zo'n inwendig onderzoek. Zou dit een beginnetje kunnen zijn? Vannacht bijna om het uur krampen, dit is mijn eerste dus geen idee of het weeen zijn maar als dit aanhoud moet ik dan het ziekenhuis bellen of is dit te voobarig want mijn vliezen zijn nog niet gebroken ofzo... Alvast bedankt! Liefs Palmie
hoi, waarschijnlijk allemaal voorweeen. Als je wat slijm en bloed verliest kan dat geen kwaad, dat hoort erbij en zegt niets over het moment waarop de bevalling gaat doorzetten. Je mag wachten op regelmatige weeen, die hebje nodig voor de ontsluiting. Dat kan vandaag maar het kan ook nog weken duren. Afwachten maar... Mirjam
Dus als ik af en toe een klein beetje bruin verlies is dat niet zo erg?? Bedankt trouwens voor het snelle antwoord! Liefs Palmie