Herken de pamper!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ntje, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hallo dames! Ik heb een aantal luiertaarten gehad, allemaal pampers maat 3 maar ze zijn allemaal verschillend.

Er zijn zoveel verschillende pampers en nu hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen welke het zijn en als jullie ze gebruiken of jullie ze prettig vinden of niet:).

Alvast bedankt voor het meekijken!

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    De bovenste is babydry, de onderste actifit. En de middelste denk ik simply dry.

Ik gebruik de bovenste, vind ze erg fijn, de actifit is iets duurder en ik heb er geen extra voordeel bij gevonden, de simply dry is wat goedkoper maar vind ik minder goed absorberen en ruikt chemisch

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik nu nog de bovenste, baby dry. Wel tevreden. Maar ben op zoek naar een goedkoper alternatief.

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Bovenste idd baby dry, middelste simply dry. Wij gebruikte eerste de new baby, erg fijn, daarna baby dry, erg fijn en nu simply dry overdag en in de nacht baby dry. Simply dry is goedkoper, maar ik stop er weer mee. Ik merk goed verschil met baby dry. Ons mannetje had nooit uitslag en nu ineens wel, ik trek luiers kapot, wat ik eerst nooit had. Dus wij gaan terug naar baby dry.

5. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babydry fan hier. Dus de eerste. Maar hiervoor New baby toen hij net geboren was. Die hebben een plas indicator en dat vond ik wel handig toen hij nog zo klein was en je non stop moet verschonen om te kijken of hij voldoende plast en zo.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ja inderdaad in het begin hebben wij ook tot maat 3 newbaby gebruikt.

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Van boven naar beneden Baby dry, simply dry (de goedkoopste) en actifit.

Ik heb ze alledrie gebruikt. De middelste kan mijn dochter niet tegen (vaag) en vond ik heel erg stinken.

We gebruiken meestal de actifit, die zit bij haar het mooiste.

8. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad babydry simplydry en actifit

eerst newbaby gebruikt en vanaf maat 3 babydry. Wel een keer actifit geprobeerd maar vind babydry echt veel fijner.
    Soms doen we ook een ronde kruidvat of etos maar vind deze toch fijner en minder vaak lekkage

9. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Babydry blijft het fijnste. Simply dry op zich ook ok, maar ze kreeg er wel sneller uitslag van. Actifit nog nooit geprobeerd...

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dankjulliewel!

Ik gebruik nu ook nog newbaby en vind deze ook heel prettig maar ik heb 150 van deze gekregen en wil ze dus ook wel opmaken:).

Zoals ik het nu dus hoor hier is simply dry dus de minst favoriete hier. Dan ga ik die maar eerst opmaken:p.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De luiers van de aldi! Ik geloofde het nooit bij mn 1e kind, als ik hoorde dat die echt net zo soepel en zacht waren als pampers. Maar ik vind ze echt echt heel erg goed, de luiers van de aldi! En heel goedkoop!

12. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Ik vind ze allemaal even prettig!
    Al gebruik ik vaak de baby dry omdat ik active fit te duur vind en simply dry in de nacht niet vertrouw

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

We gebruiken de bovenste (Baby dry) icm de luiers van de Kruidvat. De Baby Dry krijgt hij na 23u aan, omdat hij dan doorslaapt tot 7u en daartussen verschonen we niet. Heel eerlijk vind ik ze ook nét wat fijner dan die van de Kruidvat.

Pas vanaf maat 3 zijn we Baby Dry gaan gebruiken trouwens. Daarvoor hadden we New Baby. Beviel ook erg goed door de urine indicator :)

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook babydry. Ik heb een tijdje simply dry voor overdag gedaan en babydry 's nachts. Maar merkte dat ik babydry toch fijner vond en mijn meisje ook wel eens flinke poepluiers had die simply dry niet hield en babydry wel beter.

Dus gebruik nu alleen babydry.
    Active fit nog niet gebruikt.

Babydry kan trouwens veel meer opvangen dan new baby.

15. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    babydry is eigenlijk een nacht luier volgens mij, bewaar die dus voor de nachten, de andere luiers nemen minder op en dan heb je dus s morgens een nat kind als je pech hebt...

ik heb alleen de new baby en baby dry gebruikt, en nu ook van de kruidvat vanaf maat 3.

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dat is een goede Nicole dat zal ik onthouden!

Als deze op zijn (150 stuks in totaal) en ze heeft nog maat 3 dan wil ik sowieso denk ik of new baby gaan gebruiken.

17. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Heb tot maat 4 altijd simply dry gebruikt en daar super tevreden over. Ben nu over op kruidvat omdat dat nig wat goedkoper is, maar dus nooit problemen gehad.

Deel Deze Pagina