tegen gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    joh is dat zo leuk zeg, ik woon in een zijstraat van de leyweg
     
  2. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo

    ik heb dit ook gehad ik dacht ik ga thuis bevallen
    maar ik kon de pijn nie aan ik dacht oh nee he
    dit moet ik natuurlijk allemaal zelf betalen maar toen kreeg ik foetale nood me zoon moest snel gehaalt worden dus mediche indicatie dus het werd gelukkig allemaal vergoed
    maar ik hoor dit wel vaker hoor maar volgens mij wort dat nu wel vergeod hoor gewoon ff je zorgverzekeraar bellen en vragen hoe je bent verzkert en als dat jiet vergeod wort moet je vragen welk pakket wel doet ga je snel evranderen zodat je het niet zlef hoeft te betalen
    ik hoor het wle succes verde rnog groetjes patricia
     
  3. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik las een mailtje dat je nog van verzekeraar kunt switchen tot 1 mei, dit is NIET WAAR! Je kon opzeggen bij je verzekeraar tot 1 maart, met terugwerkende kracht. Maar misschien kun je nog wel een aanvullende verzekering erbij nemen (als je die nog niet had, en als dat natuurlijk wel wat kosten vergoed).

    Ik baal een beetje dat ik een topic hierover had gelanceerd, over welke verzekering iedereen had afgesloten (ik wilde switchen i.v.m. de bevalling en andere kosten) en dat dit topic toen werd afgesloten omdat het niet relevant zou zijn.

    Maar anyway, het is dus te laat om te switchen. Je kunt misschien onverwachts een medische indicatie krijgen. Bij mij was het 2 keer op het laatst mi geworden vanwege hoge bloeddruk.

    Over die kosten: tja, een kind kost ook geld. Het was geen reden om niet zwanger te willen worden. Dus over het bedrag dat je uiteindelijk moet betalen zal je je toch wel bij neerleggen ;)

    Groetjes, Ellen
     
  4. annika

    annika Actief lid

    9 feb 2006
    243
    0
    0
    Dankjewel Femke! Dat is in ieder geval niet het ziekenhuis waar ik van plan ben te gaan bevallen.
     
  5. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik heb 20 jaar ook in een zijstraatje gewoond.. Dat is helaas net afgebroken.. Net achter de winkels.. nu woon ik een klein stukje verder bij de loevensteinlaan ergens :oops:
     
  6. rachel22

    rachel22 Actief lid

    16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ja als je bent verzekerd wel aanvullend geloof ik.krijg je bijn a alles vergoed ik geloof alleen een eigen bijdrage van 250 euro.
     

Deel Deze Pagina