Geen obstipatie, wel pijn bij de ontlasting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boordevol, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Weet iemand wat dat kan betekenen of waarom dat zo is? Heb geen last van obstipatie maar zo nu en dan wel pijn bij het doen van een grote boodschap. Heeft dat iets met een naderende bevalling te maken (heb het pas sinds kort en niet elke dag) of zegt dat helemaal niets?

2. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Vervelend zeg!
    Heb je misschien een aambei? Dat kan ook super veel pijn doen als je je ontlasting kwijt moet.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hoi Maddie,

Bedankt voor je reactie. Heb geen aambeien en het is een beetje een pijn die ik dan van binnen in mijn buik voel dus niet op het moment dat het eruit komt. En het is niet elke keer het geval. Was benieuwd of anderen dit (her)kennen.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    aambei kan ietse binnen zijn. je hebt r soorten van. inwendig en uitwendig.

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hoi Belize, dat wist ik niet. Maar voor mijn gevoel is het echt geen aambei. Het heeft namelijk met pijn binnen in mijn buik te maken onder mijn navel. Het lijkt dan alsof er lucht in mijn buik zit wat een soort krakerige pijn ten gevolge heeft. Weet echt niet hoe ik het moet uitleggen maar de pijn ontstaat dus bij de ontlasting en is binnen in de buik voelbaar en te vergelijken met lucht in je buik en dan op je buik drukken waardoor je een soort van steekjes/krakingen krijgt.

Deel Deze Pagina