Zoontje heeft voor mij besloten!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Hokiepokie, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hokiepokie

21 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen maandag werd mijn ukkie opgenomen in het ziekenhuis, hij dronk al een paar dagen onrustig en had het een beetje benauwd. Ivm onze geschiedenis met onze oudste en ukkie zijn hartafwijking is hij ter observatie opgenomen. 2 nachtjes duurde de opname, gisteren weer naar huis na alle onderzoeken en wij gerustgesteld zijn. Sinds maandag wil hij dus ook de borst niet meer, hij pakt hem niet meer. Dus heb telkens afgekolfd en elke keer als hij rustig was een poging gewaagd om hem aan te leggen maar nee hij weigerde echt. Ik twijfelde al een tijdje, genoot er niet van, maar ik deed het voor hem aangezien hij een hartafwijking heeft bv het beste voor hem was. Gisteren een gesprek gehad met een lactatiekundige in het ziekenhuis en zij vond het al hartstikke knap dat ik het al bijna 3 maanden volgehouden heb. Toen werd ik wel even emotioneel, dat deed me wat en dat ik nu best voor me zelf mocht kiezen. En dat Gijs die keuze wel makkelijker gemaakt heeft. Fulltime kolven en een peuter hebben rondlopen maakt het voor mijn gevoel onmogelijk en zal me geen blije mamma maken.
    Dus ik stop ermee, nu de flinke voorraad opmaken! Hij krijgt nog zeker 4 dagen mammamelk en dan aan de hypoallergene voeding!
    Ik ben blij en opgelucht!

Kus

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als jij blij en opgelucht bent, dan is dat toch goed?
    Sterkte met je zoontje!

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Fijn dat je de beslissing nu gemaakt hebt! Dat geeft ook rust denk ik.
    Sterkte!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als jij er achter staat, is het goed toch.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heel goed! het moet wel haalbaar zijn, en je moet je er goed bij voelen!
    wat niet kan, kan niet! heel goed dat je voor jezelf kiest! en super toch dat je het al bijna 3 maanden wel hebt gedaan!
    succes!

6. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Inderdaad super dat het je de eerste 3 maanden gelukt is!!

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jij staat er achter en dat is het belangrijkste, Gijs is natuurlijk nog te jong om echt te beslissen over zoiets. Je hebt hem nu toch maar mooi even bijna 3 maanden het belangrijkste wat je hem geven kunt gegeven.

Je zou nog i.p.v. 4 dagen pure moedermelk kunnen kiezen voor 8 dagen halfom, dan heeft hij er wat langer aan.

En let je goed op jezelf? Wel rustig aan met kolven afbouwen he! Niet in een keer daar mee stoppen. Borstontsteking heb je nu niet nodig!

Deel Deze Pagina