Hoi dames, Oke, best beschamend hier zo neer te zetten, maar ga het toch doen misschien dat er hier nog een dame is die dit misschien herkend. Vandaag ben ik 8 DPO, sinds gisteren voelt mijn vagina dik en opgezwollen aan, echt van binnen zeg maar. Zo dik en gezwollen dat ik "de weg" naar de baarmoeder mond haast niet kan vinden. Echt gezwollen allemaal, heel apart. Verder geen abnormale afscheiding, jeuk oid wat op een schimmelinfectie kan wijzen. Herkenbaar voor iemand hier? Misschien een voorteken van de naderende menstruatie? Of kan ik beter de huisarts ff bellen? Groetjes, Flowerpower.
hier is het voor mij altijd duidelijk: zwanger. was de eerste keer en deze keer ook, heb het normaal nooit. weet niet hoe dat bij anderen is, maar voor mij was dat zonder twijfel een 'teken'. heb het nog steeds en dat zal pas na de zw.schap weggaan denk ik zo, zo had ik het de vorige keer iig.
Ik heb het volgens mij wel eens eerder gehad, toen we bezig waren voor nummer 2. Alleen weet ik niet meer of dat nu was voor een menstruatie of toen ik zwanger was. (en of het wel zó hevig was) Maar mocht ik zwanger zijn; kan het dan nu al zo snel opgezwollen zijn, na 8 DPO, de boel lijkt wel "gesloten" hahaha
Hallo, hier ook maar pas toen ik zwanger was! Was bij mij ook een positief teken. Ik hoop het voor je, spannend
Ik heb het ook nu (naast een boel andere klachten). Maar heb al drie negatieve testen gehad en géén idee hoe lang ik overtijd ben
Ohh spannend Finnie! Hoeveel dpo ik ben weet ik ook niet precies, ergens tussen de 8/9(volgens mij 9) nu. Mijn test van vanmorgen gaf een heel vaag lijntje. Volgens mij een indroger. Helaas.
Klopt Beckje. Maar wachten is niwt mijn sterkste punt, hahaha. Morgen ben ik 10 dpo, dan probeer ik nog een testje.
beter tussen de testen 2 dagen laten, dan zie je echt verschil, anders krijg je evt weer een tuurtestje
Weer zo'n licht streepje... hij komt wel heel langzaam inzetten, zo na 10 minuten. Maar kun je 2x een indroger krijgen? Eerder was negatief altijd omo wit op de kv testen bij mij. morgen nog maar een keer testen dan, dan moet hij duidelijker zijn. Al heb ik wel wat menstruatie krampen. 10 dpo is ook wel erg vroeg, kan nog vanalles mis gaan.
Lees de laatste tijd wel veel reacties dat kruidvat steeds later komt met dr streepjes.. Wie weet is dit wel het begin van een knalstreep! Spannend!
Op de linker zie ik niets, die is ingedroogd. Maar op de rechter zie ik een roze streepje. De test is niet ingedroogd, dus zwanger. Dus ook ik zeg gefeliciteerd. Hopelijk loopt hij mooi op.
Ik zie ook al een best duidelijk, roze streep op de linker. Spannend zeg! Over 2 dagen nog eens testen. Dan is het vast al duidelijker!
Beide strepen stonden er ook voordat de test helemaal opgedroogd was. Ze werden alleen duidelijker naarmate de test dus droogde... Spannend hoor. Die van vanochtend droogt duidelijker op dan die van gisteren. Ook rozer. maar afwachten, foto maken met telefoon is nog steeds lastig. Met blote oog zie je hem direct.
Bekijk bijlage 441303 In het echt is de streep echt meer roze. maar beter op de foto krijgen lukt echt niet. Op telefoon duidelijk, geen idee hoe kwaliteit op laptop en na upgraden is...
Ik zie m nog steeds en in mijn ogen is ie ook nog steeds roze. Ziet er goed uit voor 10 dpo! Ik ben heel benieuwd hoe de test van de week is. Ik zal voor je duimen en houd je topic in de gaten!