Hallo allemaal, Ik ben een tijdje afwezig geweest omdat ik er niet al teveel mee bezig probeerde te zijn. Maar nu heb ik toch echt even een vraag en hoop op misschien ervaringen van jullie. Komt ie: Ik ben op dit moment +/- 7 dagen over tijd (uitgaande van een cyclus van 32 dagen) maar hiervoor is het ook wel eens max 34 geweest. Vorige week dinsdag 03-02 had ik dus ongesteld moeten worden en zo voelde het ook echt! Ik zei nog tegen mijn vriend, we moeten tampons halen want het komt er weer aan + ik zat al een halve week onder de pukkels (al waren ze nu wel heel erg groot dit vond ik ook wel vreemd). De pukkels beginnen nu wel alweer te verdwijnen en ik heb al 3 dagen geen krampen meer of het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden. Ik heb bij 2 dagen overtijd een test gedaan en net ook weer (k2v5) alleen hoefde ik niet echt te plassen dus weet niet of dit wat uitmaakt Wat ook vreemd was is dat ik ongeveer anderhalve week voor mijn NOD ook al dacht dat ik ongesteld ging worden en een (sorry) klodder roze afscheiding verloor maar toen ik op mijn app keek was het nog veels te vroeg... Sorry voor dit lange verhaal, hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk Juutje
Wij zijn helaas geen lopende testen dus testen maar, morgenochtend. En is het echt niet eerder voorgekomen dat je cyclus langer is dan 34 dagen?
Hallo, Jawel het is vorig jaar wel voor gekomen dat mijn cyclus langer was (omdat ik een cyste in mijn eierstok had). Nee ik weet dat jullie geen wandelende zwangerschapstest zijn, was het maar waar Maar ik blijf het nu gewoon zo vreemd vinden omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik ongesteld ging worden... toen ik vorig jaar zo laat was had ik dit namelijk helemaal niet. Mocht ik het over een paar dagen (mijn moeder blijft maar zeggen dat 10 dagen over tijd de beste tijd is om te testen) nog niet zijn ga ik weer testen. Ik durf gewoon niet meer te testen vanwege de vele teleurstellingen.
Ik snap het juutje, zeker als je die teleurstelling vorig jaar ook had. Weet je op de een of andere manier zeker dat je een eisprong gehad hebt? Bij deze zwangerschap heb ik op 8dpo erge ongikramp gehad dat ik dacht dat ik toen al ongi ging worden. Op mijn NOD en de dag ervoor ook best wat ongikrampen gehad, zonder dat ik ongi werd. Het ging bij mij niet helemaal geplant maar ik bleek wel zwanger te zijn (ik was er niet mee bezig). Of ook wel, je symptomen komen aardig overeen met wat ik deze keer had. Mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 10 dagen na NOD positief omdat ik toen langzaam HCG aanmaak. Dit maal had ik de dag na mijn NOD al een knaltest... Het is gewoon heel lastig allemaal. Als je het geduld kan opbrengen om te wachten dan is in mijn ogen de enige optie testen. Als je de test dan negatief is en je wordt niet niet ongi dan zou ik even een bloedtest laten doen om te achterhalen wat dan de reden is..
Lovare bedankt voor je reactie. Het geeft mij een klein beetje hoop maar ik durf ook niet meer teveel te hopen. Ik zit momenteel in een verhuizing tussen mijn nieuwe dokter en mijn oude (ik ga weer terug) vandaar dat ik het hier even kwijt moest, maar zodra dat rond is ga ik zeker langs mocht er nog niks duidelijk zijn.