Leuke ideetjes voor verjaardags feestje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Nadesy, Nov 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Hallo,mijn mannetje word 27 nov 4 jaar,
    en nu vroeg ik mij af wie er leuke verjaardag ideetjes heeft

dus zou zeggen kom maar op met jullie antwoorden en ideetjes :D :D

2. will

will Niet meer actief

bedoel je een kinderpartijtje of ook waar de familie bij is?

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    nee knder partijtje :D

4. will

will Niet meer actief

oke,, ik heb ze eerst cake laten versieren maar aangezien er alweer van die taaitaai poppen (die grote) in de winkel (denk ik) zijn kan je dat natuurlijk ook doen. je kan het natuurlijk helemaal in de sint stemming houden.
    (ik heb toen verder gekutseld met ze. ff denken hoor, is alweer een tijdje geleden, schoolbordjes waren het. plankje hout, het midden met schoolbordverf beschilderen en je laat de kindjes lekker stoeien met lijm en knopen, glimmertjes stickertjes om de rand te versieren.)

maar zoals ik al zei, sinterklaas is voor die kleintjes erg leuk, van crepe papier een pietencape en muts maken, beetje smink op hun snoet, geweldig. je kan er dan nog een paar spelletjes bij doen van pakjes in de schoorsteen gooien, schoentje vullen, maak een soort hindernisbaan in de kamer en doe als of ze op het dak klimmen en aan het eind een pietendiploma mee. succes

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja idd,dat is zo dat is zeker leuk,om wat te doen met sinterklaas

6. majong76

majong76 Nieuw lid

Nov 10, 2007
    3
    0
    0
    wij hadden vorige week ook voor het eerst een kinderfeestje, toen werd onze zoon 5 jaar. Best spannend, ook voor de papa en mama ;)

Eerst hebben we de jarige naar de gang gedaan en de andere 10 kinderen mochten de kadootjes verstoppen. Daarna een taart versierd, zingen, lekker smikkelen. Toen gewoon even laten spelen, patatje en daarna een speurtocht met stoepkrijt. Erg leuk! Toen in de grote zandbak hier in de buurt laten spelen. Een dvd van Sinterklaas even een kwartiertje aangezet, konden wij de spullen voor het masker maken klaarzetten. Vonden ze allemaal super!

Kinderen hebben allemaal een superleuke middag gehad en zelf vonden we het ook helemaal geweldig!

Veel succes eind november! Gaat vast helemaal goedkomen! :) :)

7. misschien ni echt orgineel maar een indoorspeeltuin.

of anders een verkleedfeestje?

groetjes

Marie

Share This Page