Dr Phil: internet-oplichting

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wijffie75, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zit er toevallig iemand te kijken? Volgens mij is het een herhaling. Maar jeminee, wat is die Angie goedgelovig. Ze heeft al 187.000 dollar overgemaakt naar iemand in Afrika, die zou zorgen dat zij 6 miljoen krijgt. En ze blijft hem maar verdedigen, ondanks alle bewijzen en dingen die Dr Phil aandraagt. Ze wil het niet zien..

Pff, zo vraag je er toch om om opgelicht te worden? :(

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb hem volgens mij al eens eerder gezien en ik kan echt geen medelijden hebben met iemand die zo dom is.

3. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk m! Geweldige aflevering! Hoe goed gelovig wil je zijn?
    Heel die zoon z'n erfenis weg haha

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ben ook aan het kijken! Ongelooflijk zeg!

5. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit gebeurde bij mijn neef in Azie. Die oplichter woonde in Nederland zo gezegd maar ik geloofde het niet. Toen mijn neefje mij vroeg of ik ook wilde investeren, toen dacht ik van oh nee he, dit gebeurt toch niet. Hij geloofde mij niet. Hij had al 20.000 duizend euro overgemaakt aan die persoon via western union. Hoe naief kan je zijn? Ik ging alle gegevens nachecken en ja hoor, telefoonnumer was een prepaid nummer en werkte niet meer. Adres was fictief. Ik kon het niet geloven dat mijn neefje hierin trapte. Hij is een piloot en volgens mij zit ie niet vaak op internet dus nooit dit soort dingen gelezen ofzo.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ongelooflijk he? Ik ken iemand die al zijn geld (een paar miljoen) is kwijtgeraakt door oplichtingspraktijken uit Nigeria.
    Deze man bleef ook tot het einde goedgelovig. Hele leven keihard gewerkt en was een zeer succesvol ondernemer en nu geen geld meer om droog brood te kopen bij wijze van spreken...

7. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt met verbijstering zitten kijken. Hoe kun je zo dom zijn zeg? Die vrouw heeft echt een bord voor haar kop..

Nou kan ik best begrijpen dat je in eerste instantie goedgelovig bent en het allemaal zo geleidelijk gaat dat je het niet zo door hebt. Maar zelfs met alle bewijzen op tafel geloofde ze nog steeds in haar lover.. Triest hoor, volgens mij is er iets niet helemaal goed met je als je ZO ver gaat voor iemand die je überhaupt nog nooit hebt gezien..

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jah heb deze toevallig ook gezien ik kijk bijna nooit dhr phil, echt ik vind meer dom als naïef zijn.. Net als de pasfoto's... Dat haar boven de foto!! En dan kiest ze liever voor een onbekend persoon als haar eigen zoon!!

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vraag me wel vaker af of dr phill niet geacteerd is. Dit kan toch bijna niet waar zijn?! Net als een tijd terug die vrouw die haar vreemdgaande man bleef steunen. Ze wist zelfs dat hij een kind verwacht bij een andere vrouw....

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    ik heb het gisteren gezien volgens mij zelfs na de aflevering blijft ze geld sturen

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik krijg ook een gevoel van: hoe kan dit gebeuren? Je weet nooit wat mensen beweegt maar geld over maken naar iemand die je nog nooit gezien hebt? Ik neem vrienden die weinig te besteden hebben graag mee uit maar zie het niet als mijn taak om hun huur te betalen bijvoorbeeld. Ben ik nou zo gierig en paranoïde dan?
    Ik denk wel dat de Philip gebaseerd is op echte verhalen maar heb ook een sterk vermoeden dat sommige dingen geacteerd zijn. Ik zie daar ook veel mensen die eruit zien als 35 en dan 23 zouden zijn bijvoorbeeld. Of niet meer dan 10 jaar lijken te schelen met hun eigen moeder...

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Dr phil bedoel ik... spellingschecker op mijn telefoon is weer bezig.

13. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat je zo goedgelovig blijft he, onbegrijpelijk..

15. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Het zal je verbazen hoe vaak het voorkomt. Ook met scams die al jaren bekend zijn.
    Tja, sommige mensen leven graag onder een steen, en verdienen dan niet beter.

Deel Deze Pagina