Zojuist uitzending gemist gekeken van camping Powned. Een au-pair (omdat andere mensen roken) en een uitkering hebben, roken/blowen terwijl je een uitkering krijgt en heel veel klagen over dat er niet genoeg bier en wijn is! En dan verschuilen achter "ja maar ik wil wel graag werken maar er zijn geen banen"... Ben benieuwd naar aflevering 2.
Tenenkrommend. Maar Rutger weet het natuurlijk weer mooi te brengen haha. Ik ga het iig niet nog een keer zien, want ik erger mij er dood aan.
Ik heb het ook gezien. Ongelooflijk! Maar vergeet niet dat ze deze gezinnen juist om bovenstaande redenen hebben gecast. Ze hadden ook 'normale' mensen kunnen kiezen maar dat is dan weer saai.
Erg he! Heb t ook gezien! Kijk dat je voor de kinderen gaat vragen of er ook iets gezonds kan zijn vind ik nog normaal maar klagen over bier, wijn en tabak! Schop onder hun hol kunnen ze krijgen!
Die gast van powned vind ik normaal gezien gruwelijk irritant, maar in dit programma vond ik hem wel lekker duidelijk en verfrissend
Ik kende dit nog helemaal niet totdat ik het topic hier las. Ik ben het gaan kijken en plaatsvervangende schaamte! Wat een luie mensen allemaal zeg, echt verschrikkelijk! En die au pair slaat echt nergens op, ik bedoel, als ze die thuis in willen zetten snap ik dat nog wel, hoewel het veel geld is. Maar waarom een au pair mee op vakantie???? Leuk voor die kinderen (not).
Ik vind het wel vermakelijk, ben benieuwd hoe het verder gaat. Maar het zijn wel stereotypes hoor....ze bevestigen natuurlijk wel weer een hoop. Geen nagel om de kont te krabben, maar wel roken en drinken...zwanger van de 4de met een peuk in de bek. Nee...heel slim komen ze niet over! Hoop voor die mensen dat dit pogramma terug zien ook een echte eye-opener is!
Ja, wat was het vreselijk!! Hoe kunnen mensen zo dom zijn! Dan wordt er gevraagd waarom mensen zoveel schulden hebben en of ze weleens gedacht hebben wat ze aan de situatie kan doen. Dan halen ze hun schouders op... Naja!! En inderdaad, die sigaret in de mond als je hoogzwanger bent hoor er ook wel weer bij hoor!
Naar de voedselbank en wel een Au Pair.....omdat je dan af en toe eens je handen vrij kunt hebben... En roken en naar de voedselbank is natuurlijk ook not done Ik ken iemand die kan haar kind niet op zwemles doet want het is te duur...maar rookt wel voor 100 euro in de maand ( zwemles kost 65 euro per maand...tja)
Ja! Bossi, dat begrijp ik dus ook niet. Mijn man zit het nu toevallig terug te kijken en echt, zo erg is het weer! Tenenkrommende schaamte voor dat soort mensen.
Wat een programma weer... Typisch een actie van powned dit. Mensen voor de camera brengen(meestal dus types die niet snel een weerwoord klaar hebben staan) om ze vervolgens hard achter de schermen uit te lachen. We kennen het hele verhaal niet van deze mensen, en ze laten telkens steeds maar kleine stukjes zien, dus oordelen ga ik zeker niet doen. Gewoon sensationele sh*t van powned, zoals altijd...
Nou, sorry hoor, maar je leert de mensen wel een beetje kennen via het programma en deze mensen lopen echt weg voor hun eigen verantwoordelijkheid. En dan die au pair... Sorry hoor, maar daar ga ik wel op oordelen.
Ik ga even af op het eerste gedeelte, ik heb ze nog niet leren kennen in ieder geval in 20min. Dan zie je inderdaad wel wat dingen waarvan je wenkbrauwen van omhoog schieten maar om nu direct klaar te staan met een oordeel over deze mensen. Je weet niet wat voor soort leven deze mensen hebben gehad. Ik durf te wedden dat ze zijn gelokt door powned met een gratis "vakantie" , maar ondertussen worden ze om de minuut ondervraagd en laten ze enkel de stukjes zien die sensatie opleveren. Powned kennende zal wel denken, yes show time met mensen die het niet goed hebben in hun leven en hun hele zooi op tv laten zien en horen, daar kunnen we mooi een programma over maken, lekker lachen... *not*
Ja, maar dat is met alle programma's toch zo? Waarom is dit dan anders? Alles draait om kijkcijfers. En als je dat niet okay vind dan moet je het gewoon niet kijken. Die mensen zullen het vast niet makkelijk hebben gehad in hun leven. Maar dat hebben meer mensen niet. En niet iedereen gaat zich zo gedragen... Ik vind het verbazingwekkend hoe anders mensen kunnen zijn dan ik.
De boodschap van powned daar gaat het mij om. Sensatie opleveren, mensen onderuit/naar beneden halen. Dit heeft alles behalve te maken met mensen een leuke vakantie bezorgen of om hun zorgen te laten vergeten(zoals deze mensen vast ervoor hebben gedacht), jammer maar ook niet anders verwacht van powned. En powned kun je echt niet gaan vergelijken met andere programma's en het ligt er natuurlijk net aan wat je zelf volgt op tv.. Dit was nog maar een eerste aflevering. En inderdaad, na wat ik heb gezien was dit ook gelijk de laatste aflevering die ik zal zien...