dag dames ik ben nu 6weekjes zwanger. Ik voel me sinds paar dagen niet zo goed, ik ben constant misselijk. Ik heb nergens zin in en eet daarom naar mijn gevoel ongezond.'s avonds eet ik ook bijna niets, ik dwing mezelf wel om te eten maar dan voel ik me helemaal niet goed.Hebben jullie tips om beetje af te komen van die misselijkheid.
De hele dag door kleine beetjes eten hielp bij mij. Maar dan nog voelde ik me niet 100%... Heb me tot week 15 zo mottig gevoeld, bah
Dit hoort erbij... Probeer goed na te gaan waar je wel trek in hebt, soms is dat bijv. Alleen zure dingen. Dat dan ook echt alleen eten. Mij helpte het om op een peen te sabbelen in de morgen
Idd niet tegen je zin gaan eten! Gewoon eten wat je nog wel aanstaat en wanneer het je aanstaat. Dus als je geen warm eten wil, eet je een salade. Als je liever fruit eet, eet je dat. Met tegenzin eten is de snelste weg naar echt misselijk worden. Verder vind ik 'hoort erbij' altijd een beetje een vervelende term. Misselijkheid is gewoon heel vervelend, of je het nou hebt zonder zwangerschap of met zwangerschap. Tot een bepaalde hoogte is er niets aan de hand, wat minder eten of zelfs een keer overgeven is echt niet erg. Maar zodra je echt heel weinig gaat eten en ook drinken niet goed meer gaat of als je veel (meer dan een paar keer dag) gaat overgeven moet je even langs de huisarts gaan.