Tegenpolen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sommige punten zij we heel erg hetzelfde, maar op veel punten echte tegenpolen. vooral met planning zijn we te verschillend. als ik een afspraak heb, zorg ik dat ik op tijd ben. als we samen een afspraak hebben begint hij zich 10 minuten voor we vertrekken eindelijk klaar te maken en dan moet ik constant achter zijn vodden zitten en heeft ie geen tijd meer om te helpen met klaarmaken van onze zoon, dus dat geeft ALTIJD STRESS

2. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Wij zijn meer tegenpolen en dat botst wel eens ja.

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier ook zo!

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hahaha.... hij is manager en ik docent... dus we praten allebei graag, zijn allebei ontzettend eigenwijs en weten alles beter.... het botst wel eens :D (onze arme dochter.... gelukkig is die ook ubereigenwijs ;))

Maar hij is ook enorm creatief en ik helemaal niet. Hij is moeilijk in staat een huis een thuis te maken, ik ben daar wel goed in. Hij is verschrikkelijk slecht in regelmaat, ik iets minder slecht. Hij is veel assertiever dan ik (dus is hij ook een beetje mijn "ga jij er eens op af" ;)). Hij is veel beter met zijn lijf dan ik, kan goed dansen, goed bewegen. Ik ben meer met boeken en academische dingen bezig dan hij. Hem staat alles, van superhip maatpak tot vol hiphop/skater-outfit.... ik ben een tutje, maakt niet uit wat je me aantrekt. Hij is erg romatisch, maar komt vaak met de "verkeerde kado's" thuis (zoals een - oh god, sorry - verlovingsring die 1001 dingen betekende maar echt niet bij me pastte), ik ben minder van de liefdesbrieven en bloemen maar heb wel vaak oog voor precies de goede kado's.

Ik denk dat we over het algemeen veel op elkaar lijken. We houden van dezelfde dingen, hebben dezelfde onaardige humor, maken vaak elkaars zinnen af, bellen vaak tegelijkertijd, we zeggen vaak wat de ander denkt, er vallen ons vaak dezelfde dingen op. De verschillen zijn vooral voor onszelf zichtbaar. Hij is iig precies de cominatie tussen bitter, zuur en zoet die ik al heel lang zocht.

Deel Deze Pagina