Pfff, ben het helemaal zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tinkelbel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Loop al enige dagen overtijd en heb sinds goede week regelmatig kwampen in de onderbuik. Maar het zet niet door :x Ff klagen hier, ben het HELEMAAAAAAAAL zat :D
    Wie klaagt er mee?

2. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik! Ben maandag uitgerekend maar al 2 -3 weken overal last van, met name als ik wil slapen! Hier rommelt er nog niks, maar evengoed: I feel your pain! ;)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik klaag mee maar ik ben nog niet eens overtijd

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me too! Ik ben morgen uitgerekend...;)

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    klaag jij toch eens niet zo :p:p:p:p:p
    ( ben het net zo zat...maar dat wist je al :D )

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha ja dat wist ik wel en ik wist ook dat je zou reageren op dit topic hahaha

7. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ik wil ook nu bevallen!
    Alles doet zeer en ik ben echt heel erg ongezellig aan het worden:x

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Jaaaa hier nog een klager!!!!
    Ik heb het ook aldoor zoooo warm!!!
    Ben nu 1 dag overtijd...maar aangezien alles nog zo potdicht zit ga ik er maar vanuit dat ik pas over 2 weken beval ofzo.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat weinig mensen die klagn zeg!!

10. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil ook wel eens even klagen. Ik ben het zwanger zijn niet zat, maar ik ben die onzekerheid zat. Wanneer komt ie nou?!!! Ben nu een week overtijd en wil zo graag ons kleintje zien, vasthouden, knuffelen etc.

11. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier nog een klager niet over tijd maar het wel al zat :x Slaap al meer dan een week slecht omdat ik in de nacht zo'n last heb van voorweeen :( Enorme dikke olifanten voeten sinds 3 dagen ben gewoon helemaal op !! En weet waar ik het voor doe en probeer dat ook in mijn achterhoofd te houden maar is soms erg moeilijk :)

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

judith voor jou is het ook wel tijd zie ik, kunnen ze je niet inleiden? of wou je dat niet?

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

pff hier ook net zo . slaap zo slecht kan nouwelijks bewegen hep dikke handen voeten hele lichaam kan haast niks meer ben het zat:(:(:(:(:(:(

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Snap helemaal hoe je je voelt hoor !! Dus is wel lekker eigenlijk zo'n klaag topic :D Mijn manneke was vannacht zo lief ik had zo'n last van alles was erg heet mijn voeten en benen strak van het vocht en dan ook nog eens die voorweeen :x ik bleef maar klagen en zei tegen hem het spijt me zo ik ben echt een zeurpiet op het moment .. Hij bleef heel rustig en masseerde mijn rug een beetje en zei het maakt niks uit ik snap dat het niet makkelijk is vond dat echt zo lief ;)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh hier ook van die strakke opgezwollen benen door het vocht. Ik heb nog geen voorween helaas.
    Lieve man heb je . Mijn man die doet nu ook veel meer nu ik zo'n last heb maar hij is het wel een beetje zat dat ik steeds maar klaag dat ik wil bevallen haha

16. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    haha mja we moeten toch iets :p Het is ook erg vervelend als je overal last van hebt en je weet jezelf geen houding te vinden.. Nog eventjes meid komt goed het einde is in zicht :D:D

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaaaa nog heel evenn hoop ik!! ik wil niet overtijd lopen

18. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ik begrijp het denk dat niemand dat wil .. Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten !! :D

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjewel ik hoop het ook voor jou :D:D

20. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dank je :D:D Alvast heel erg veel succes mocht het beginnen !! Zal je in de gaten houden ben benieuwd haha :)

Deel Deze Pagina