Hallo dames ik ben hier nieuw, en wij willen heel graag een tweede kindje we zouden het ontzettend leuk vinden een broertje of zusje voor Déan te krijgen!! Maar nu is dit onze 2e ronde en de 13e is mijn nod. Nu heb ik sinds afgelopen maandag echt ongie krampen, en een gevoel alsof ik een balletje of ballonetje in mijn buik heb!!! Heeft dit iets te betekenen?? Want mijn cyclus iis heel erg regelmatig en kan me dus echt niet voorstellen dat ik nu al ongie ga worden!! Herkent iemand dit? En als ik wel zwanger zou zijn kan ik me dat haast net voorstellen aangezien wij er met ons zoontje 14 maanden over hebben gedaan, terwijl ik een hele strakke cyclus had!!
herkenbaar, dat noem ik zelf altijd het bal-in-mn-buik-gevoel... ik had het bij alledrie de zwangerschappen... ik hoop dat het voor jou ook iets moois betekent!!
Nou we wachten het af, we zullen zien, ik vind het alleen een vervelend gevoel en het irriteerd me, vandaar dat ik vraag van wat is dat. als ik zwanger mocht zijn laat ik het zeker weten
Ik duim ook voor je (en gelijk voor mezelf) Hier vanaf 2 dagen na ei (denk ik) ook zo'n gevoel. over 8 dagen weet ik hier hopelijk meer Wat kan het lang duren dat wachten hahaha fijne dag vandaag