Echo 5w4d

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door denise84, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise84

denise84 Lid

23 feb 2009
    5
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik werk in het ziekenhuis en heb vandaag al een echo gehad omdat de gynaecologisch assistent even niets te doen had (boffen!)
    Nu heb ik hier nog een vraag over, ik dacht zelf 6w1d te zijn, maar ben dus volgens de echo (inwendig) 5w4d. Ik heb in januari (12e) een miskraam gehad en ben direct weer zwanger geworden, heb normaal een cyclus van 30 dagen, ik kan dus gewoon een latere eisprong gehad hebben?
    Verder zei ze dat als ze heel goed keek een klein, klein, klein vruchtje kon zien, als ze heel erg inzoomde, is dit normaal? Ik hoor, en heb gelezen dat er een mogelijkheid bestaat dat je met 5w4d zelfs al een hartje ziet kloppen? Moet ik mij zorgen maken?

2. denise84

denise84 Lid

23 feb 2009
    5
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb trouwens nog een foto van de echo in mijn album staan!

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Denise,

Nog geen reden tot bezorgdheid! Doordat het nog zooo klein is is het ook echt millimeter werk en daardoor kan het enkele dagen schelen pas als het meer dan 7 dagen verschilt word het termijn aangepast. Het is nog heel pril om een hartje te kunnen zien. Nog even afwachten tot de eerste echo via de verloskundige.
    Het kan heel leuk en prettig zijn om tussendoor te kunnen kijken maar het kan soms ook bezorgheid geven!
    Imke

Deel Deze Pagina