Bij mij zijn de metertjes ook vuurrood uitgeslagen, ofja, de meeste ervan wel iig, maar ik vind wel dat ik hem de kans moet geven om even na te denken. Hij wilt tijd, dat kan die krijgen, tot morgen, want ik wacht al vanaf zaterdag tot hij komt praten. Hij zei steeds niet dat hij tijd nodig heeft, dat zegt hij me net pas. Als hij daar eerder mee gekomen was, was het niet zon drama geweest als dat het nu is.
kwam ff kyken of je al nieuws hebt.. meid zet die vent aan de kant, je verdient zo iemand niet.. als hy jullie relatie zo belangrijk vond (net als jij dat vind) en hy weet hoe jij je voelt dan zou hy alles opzij zetten om dit recht te zetten en met je te praten je mag geen contact met hem zoeken? Lekker mannetje.. je nog de les lezen dat je hem met rust moet laten ook... Meid sorry dat ik het zeggen moet, maar ik snap niet dat je hem nog tot half 4 morgen de tijd geeft... de emmer zou al overgelopen moeten zyn.. vind het echt heel sneu voor je dat hy je zo behandelt en dat verdien je niet! en ik denk ook niet dat je morgen om die tijd wel zekerheid hebt.. die had je nl allang gehad als dat zo zou moeten zyn.. Kies lekker voor jezelf meid!! hij is het niet waard! edit, lees net je berichtje hierboven, ik snap ook dondersgoed hoe jij je voelt, en iedereen hier denk ik, niemand valt je ook aan.. heb gewoon met je te doen dat hy zo tegen je doet!...
Ik snap het ook wel hoor dat jullie zo denken. Ergens denk ik zelf ook zo, maar ik hou van hem en ik wil hem ook die kans geven, al heb ik er zelf niet veel hoop meer in. Hij komt morgen praten en na het gesprek word er besloten wat er gedaan word van mijn kant uit. Komt hij niet is het gelijk over, heb ik hem ook al gezegd. Als hij niet komt weet ik dus al gelijk hoeveel het voor hem betekend. Het is zo lastig, want als ik hem vraag dat ik ervan uit moet gaan dat het uit is, word hij boos en moet ik normaal doen. Tegen zijn beste vriend zegt hij dat hij me absoluut niet kwijt wilt. Hij laat het alleen niet echt merken, misschien heeft hij wel bindinsangst ofzo? Geen idee.. ik weet het ook allemaal even zo goed niet meer.
Uhm sorry dat ik het zeg hoor, maar na 3 maanden hou je echt nog niet van iemand hoor. Weet niet of je weet wat echt houden van is... Meid zet die vent aan de kant. Ik was er al lang klaar mee geweest. Je bent 3 maanden bij hem en nu al dit... En als hij zogenaamd bindingsangst heeft kan hij je dat ook vertellen zodat voor je alles ook wat beter te begrijpen is.
Ik weet niet of hij dat heeft; ik zeg misschien heeft hij dat al, weet ik veel. Ik laat mijn gedachten ook maar op de loop. Haal me vanalles in mijn hoofd op het moment. En ja, ik hou wel van hem. Ik ken hem al langer als die tijd dat we samen zijn. Hij is een poosje uit beeld geweest, omdat ik van mijn ex niet met andere jongens om mocht gaan, jaloerse vent was dat, maar dat terzijde. Ik heb voor die tijd altijd een goede vriendschap met hem gehad, alleen dat hij zo is zoals hij nu is had ik niet verwacht en ook nooit aan hem gemerkt.
oke dan is het houden van iets anders misschien omdat je hem al langer kent. Maar als je hem dan langer kent weet je dan misschien ook niet hoe hij precies is. Heb je dit soort dingen dan niet vaker bij hem gezien tijdens jullie vriendschap.Misschien bij andere meiden ( vriendinnen van hem)
Nee dat is het hem juist. Met zijn ex is het over gegaan omdat ze teveel met andere jongens bezig was en ook vreemd ging met een van die jongens. Nooit gezien of gemerkt dat hij zo was zoals hij nu is. Al zei hij wel dat hij nooit verliefd is geweest en hij denkt ook dat hij dat nooit kan worden. Heb ik ook nooit gemerkt want hij leek gelukkig met haar. Het is zo dubbel allemaal, bah.
Maar waarom vraagt hij of je tot 8 uur op hem wacht om je vervolgens te negeren en komt hij met de mededeling dat hij tijd nodig heeft? Dat is toch krom? Ik vind dat je dat soort dingen echt niet moet accepteren, helemaal als je kijkt naar wat er al eerder is gebeurd. Ik snap echt niet waarom je hem morgen nog een kans geeft, hij heeft nu toch wel genoeg kansen gehad zou ik denken?
Ik heb ook tegen hem gezegd negeer me dan niet. Je vraagt ons te wachten en vervolgens zeg je geen woord. Krijg ik als reactie dat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen naar mij en wat hij moet zeggen, maar dat hij tijd nodig heeft. Als hij dit gister gewoon gezegd had, dat hij wat tijd wil hebben om na te denken over wat hij nu wilt, had ik hem dat gegeven en ook niet steeds geprobeerd contact met hem te zoeken, wat ik nu dus wel heb gedaan en alleen maar averechts heeft gewerkt. Meneer moet zijn mond gewoon iets eerder open trekken maarja. Daar heb ik nu niks meer aan. Ik vind dat ik hem zijn verhaal moet laten doen, dan maak ik mijn beslissing wel. Ik heb alleen niet veel hoop meer en dat weet hij ook, misschien maakt dat het nog lastiger voor hem, maarja. Dat is dan maar zo, hij maakt het mij ook niet makkelijk..
Niet onaardig bedoeld, maar je komt een beetje desperate over. Ik bedoel: wil je nu samenzijn met iemand die je eigenlijk niet vertrouwt? En als iemand moet NADENKEN (hij wil toch tijd? Waarvoor dan?) dan moet je eigenlijk al genoeg weten. Ooit was ik zelf ook zo desperate. Het is killing voor je zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde. En uiteindelijk levert het alleen maar een hoop verdriet op. Tegenwoordig is het voor mij simpel: of je kiest voor me..of niet. Maar ik doe niet meer aan halve relaties. Ik veroordeel je niet hoor, maar ik vind het zo zonde om aan te zien hoe jij hem nog een kans geeft en de tijd geeft terwijl je duidelijk het gevoel hebt dat er iets niet klopt...
ben het wel eens met me bovenbuurvrouw hellen ... maar als ik mezelf inbeeld toen ik 19 was.. en ik verliefd was.. ik kan me er ook heel goed iets bij voorstellen... nu ik ouder ben is het voor mij ook heel simpel.. er is geen tussenweg meer.. het is OF/OF... veel meisjes op die leeftijd moeten gewoon eerst een paar x goed op dr bek gaan voor ze bepaalde dingen inzien... of beter gezegd die roze bril afzetten... helaas is dit in haar geval ook zo ben ik bang... denk dat je ook diep van binnen maar al te goed beseft dat tog niet meer goedkomt.. alleen wil je het volgens mij nog niet zo zien/voelen.. en daar kan ik me enigzins ook wel iets bij voorstellen....
Ik heb hem nog niet voor de keus gezet, om hem niet nog verder af te stoten en hij dadelijk helemaal niet meer praat. Heb hem gezegd dat ik wil dat hij gelukkig is en als hij dat met een ander wil worden; PRIMA! maar hij moet dan wel eerlijk zijn tegen mij. Morgen is het duidelijk; of hij wil met mij verder of niet. Mijn vertrouwen in hem is er nog steeds, alleen het stukje beschadigd over zijn ex, maar ik heb daar nog niet eens fatsoenlijk met hem over gepraat, omdat hij dus steeds niet wilt/kan praten. Als hij me gewoon verteld wat er aan de hand is en daar duidelijk in is, zonder weg lopen dan maakt het al een stuk makkelijker. Kan hem ook moeilijk aan een boom vast gaan binden en hem gaan slaan met een zweep om hem aan het praten te krijgen. Misschien vind hij dat alleen maar lekker, hahaha!
Ik heb niet het gevoel dat het goed komt, ik ben erg bang voor de dingen die er gezegd gaan worden, maar het is niet anders! Ik wil hem wel die kans geven, ook zodat we normaal uit elkaar kunnen gaan en niet elkaars grootste vijand hoeven te worden...
@PinkParadise....heel veel sterkte vandaag.((knuf)) Ik heb er geen goed gevoel over maar dat heb je zelf ook niet. Maar je moet doen wat jij vindt en daar kan ik heel goed bij inkomen. @Jada08....je kan wel degelijk van iemand houden binnen 3 maanden hoor.Mijn man en ik wisten na 1 week al dat we wilden trouwen omdat we smoor verliefd waren op elkaar en toen al wisten dat we van elkaar hielden.Iedereen hield ons voor gek toen we binnen 6 weken gingen trouwen.Het was geen echte liefde,ons huwelijk zou stuk lopen,we waren te jong....(ik 25 en hij 27).Maar nu zijn we 18 jaar verder en we zijn nog steeds smoor verliefd en houden nog nog steeds van elkaar en voelen nog de vlinders.Dus ja het kan wel maar misschien zijn wij een uitzondering...
Dankjewel nessy. & de rest natuurlijk ook! Ik voel me helemaal niet goed, het echt een heel zwaar gevoel op mijn maag liggen. Bijna niet geslapen vannacht maarja. Het is niet anders. Moet van 11.45 tot 15.30 naar school toe dus ik heb nog even.
daar zal je koppie ook niet naar staan , naar school gaan. al zal dat net iets fijner zijn als naar je werk moeten met zware buikpijn... maar ik wil je wederom veel sterkte wensen. ook al denk ik dat zowel jij als wij hier weten dat het een heel vreemd verhaal is... het blijft gewoon klote !! je bent gek op iemand die je waarschijnlijk niet kan vertrouwen... en dat doet pijn. aar je nu waarschijnlijk helemaal niet aan moet denken) je vertrouwen loopt wel een deuk op en daar moet de volgende van leiden terwijl je huidige vriend de boosdoener is... ik weet precies wat het is om een enorme deuk op te lopen in je vertrouwen en je gelooft zelf ook niet meer dat het ooit nog goed komt. maar toch door heel hard te knokken overwin je het. heel veel sterkte meis!!! dikke knuffel en ik hoop voor je dat er uit komt zoiets als bindingsangst maar verheug je niet te veel meer op een goede afloop.... je kwetst jezelf er het meest mee. en als hij de ballen heeft om met zijn ex om te gaan moet hij zeker de ballen hebben om eerlijk tegen je te zijn. maar net wat je zegt hij is 22 en bij mannen duurd het gewoon veel langer voordat ze volwassen zijn... en eigenlijk worden ze het nooit helemaal hihi Ook al zul je op een dag een veel lievere jongen tegenkomen (w
Ik hoorde net het liedje van Gordon - Ga dan. Ik denk dat hij die ook maar even moet horen, misschien dat hij het dan snapt, maarja. Om half 1 zie ik hem, hij vroeg of we in de pauze even samen een sigaretje gingen roken buiten. Ben benieuwd wat hij me dan te melden heeft als hij uberhaupt iets zegt. Ik heb ook echt geen bal zin om naar school te gaan, maar ik zal wel moeten anders mag ik niet over. Ben ingestroomd per 1 maart dus ik zit te blokken als een gek om het allemaal te halen. Blugh, als ik maar aanwezig geregistreerd ben.
@ Nessy, ieder zijn gevoel natuurlijk. Maar zo snel van iemand houden lijkt mij meer verliefdheid. Vaak gaat verliefheid over in houden van. Ik kreeg altijd zwaar de kriebels als iemand binnen 3 maanden tegen mij zei: ik hou van je. Dan gaf mij altijd zo'n beklemmend gevoel haha. Kan het niet uitleggen maar voordat ik van iemand echt hou dan duurt dat echt wel even. Doet me denken aan een ex vriendje van een paar jaar geleden. Die zei ook heel snel: ik hou van je, ik dacht neeeeeeee en kon het ook niet terug zeggen. Dus zei tegen hem: ja vind jou ook leuk hahah. Vond hij niet zo leuk. Maar goed dit is wel heeel erg off topic. @ Pinkparadise: Hopelijk heb je vanmiddag meer duidelijkheid, maar laat niet over je heen lopen meid! Succes straks
Vind je niet dat je hem al genoeg tijd hebt gegeven?? En ondertussen lacht hij achter je rug om omdat hij lekker z'n gang kan gaan..dit soort jongens heb ik ook gehad op jouw leeftijd. In je gezicht zielig doen en achter je rug een feestje houden... Zet die gozer lekker aan de kant. Je bent een leuk speeltje zo! Alleen maar bij elkaar wanneer het meneer uitkomt! Zo werkt het niet in een relatie! En stop met hem een plezier te doen en rekening met hem te houden. Laat hem maar eens jou plezieren en voor jou vechten! En jij moet normaal doen omdat je zegt dat het dan uit is? Wat denkt hij wel niet? Je moet de rollen omdraaien en dingen eisen en niet overleggen. Doet hij ook niet met jou! OF hij komt, OF hij blijft gewoon maar lekker weg en dan mag hij wegblijven.. hij heeft z'n kansen gehad. Bindingsangst? Geloof er geen zak van, want schijnbaar heeft hij niet zulke bindingsangst met z'n ex Meis, doe wat goed is voor jezelf en kies voor jezelf! Je bent al veel te lief geweest voor hem. Veel succes meis!