Hey, Heel veel sterkte vandaag! Vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.. Ik hoop voor je dat je dat nog krijgt, maar hier helaas ook wel ervaring, en uit die ervaring zou ik zeggen, geen tijd aan spenderen! De zomer komt er aan, en lekker vrijgezellig de zomer in gaan Als het nu al zo begint, lijkt het me niet snel beter worden (of hij moet een HEEL goede reden hebben) Maar een relatie is in mijn beleving voor een heel groot deel gebasseerd op vertrouwen, en als dat al ontbreekt, waar die het ook wel naar maakt, als je met je ouders naar de stad gaat, sorry, maar dan BEN je met je ouders in de stad, en niet weet ik veel waar. Sterkte nogmaals. vind het echt vervelend voor je! En houden van.. Ik hield al van mn vriend, toen hij nog niet eens door had dat ik leuk was hahahaha ik was altijd van mening dat het niet kon.. binnen zo`n korte tijd, maar die heb ik bij gesteld
Dit is echt létterlijk wat mijn ex ook zei, toen - naar achteraf bleek - hij begon met ook lichamelijk vreemd te gaan. En ik nog dapper antwoorden: 'Nee hoor, daar zijn we samen toch bij?' (Tja, hij kon bij mij altijd zo 'open en eerlijk' zijn, zeker omdat hij toen ook met zijn 'gevoel' in de knoop zat. Maar het lag vooral niet aan mij... Hoezo zand in m'n ogen gestrooid?) - Vervang bovenstaand woordje 'gevoel' in 'geval', en het is precies zoals het achteraf in elkaar stak. Alvast verontschuldigen omdat hij blijkbaar al weet hoe het af gaat lopen... Aiiiiii.... Strijdbijl in de hand, en alles of niks eisen! Succes! GrlllPowrrrrr!!!
Owja, en als hij ineens begint met luisteren naar teksten van emotionele liedjes, bedenk dan dat ze NIET persé over jou gaan, en hoe júllie hier uit zullen komen... (Sorry, ik heb even een flashback...!)
Oh bleehh, typisch zo'n vent die denkt alles te kunnen maken en als puntje bij paaltje komt en vriendinlief graag een verklaring wil voor zijn gedrag, heeeeeerlijk in de slachtofferrol kruipt (booeeehooeehooee, de heeeeeeeele wereld is tegen mijhiijjjj en ik bedoel het allemaal zo goehoooeeed....) Dit gezeik al zo snel, belooft echt niet veel goeds. Zou hij echt van jou houden en voor je gààn, dan had hij die tijd niet eens nodig en droeg hij jou op handen!!!!!
Nou heb hem vandaag gezien. wel een heel half uur in totaliteit geloof ik, maargoed. Nog steeds niet gepraat dus. Hij weet dat het over is als er niet gepraat zou worden dus ja. Is mij iig wel duidelijk. Wel probeert hij heel normaal tegen me te doen en zoekt hij ook steeds een beetje toenadering. Ik trap er alleen niet in, als hij mij zo graag wilt kan die vechten, want ik heb er geen zin meer in als ik als een hondje achter hem aan moet lopen, laat hem maar kruipen voor mij als hij me zo graag terug wilt. Ben wel blij dat hij iig normaal tegen me doet en me niet volkomen negeert, want ik krijg een heel zwaar gevoel op mijn maag als ik weet dat ik hem zie, omdat ik bang ben dat hij me negeert. Ik zie hem zowiezo iedere dag, dus ik wil wel gewoon normaal hoi en doei kunnen zeggen. Opzich ben ik er best rustig onder, al vind ik het wel moeilijk. Hoop dat hij toch nog ergens met me wilt praten, ook al is het over. Maar meer voor het idee voor mezelf. Zou ik prettiger vinden, zodat er ook geen strubbelingen ontstaan als ik hem zie en hij bijvoorbeeld iets zegt, waar ik me dan weer over op ga naaien. Wil de ruzie die we hebben uitpraten en dan is het klaar.
Dankje Nu ik thuis zit in mn up ga ik toch weer nadenken en dat wil ik niet! Ga me hier alleen maar kut om voelen nu, maarja, dat heeft ook de tijd en verwerking nodig. Komt ook wel weer goed.
Ik vind het heel dapper dat je er zo mee omgaat! Het is toch makkelijker gezegd dan gedaan, het gaat wel om iemand waar je van houd. Sterkte ermee!
Meid, Goed dat je voor jezelf gekozen hebt..!! En idd als hij echt voor jou wilt gaan... Moet hij dat gaan bewijzen ook..!! Sterkte
je bent 19 toch? ik vind je namelijk erg volwassen over komen!! en natuurlijk is het moeilijk zeker als je alleen zit, ga je maar denken en denken!! maar ik vind je echt heel dapper want ook al heb je die rose bril afgezet, toch heb je hem vast nog lichtjes op... maar je hebt echt gelijk mocht hij jou willen zal hij moeten vechten en iemand die echt wil doet dat ook. dikke knuf
Hee dames. Zo, na nog een nacht wakker gelegen te hebben en dikke ogen van het huilen maar even laten weten van hoe of wat. Ik ben idd 19 ja, maar er is heel veel gebeurd in mijn jeugd waardoor ik al zo volwassen ben. Niet altijd even leuk maar het is niet anders. Hij is gisteravond nog hier geweest. We hebben buiten gezeten en gepraat. Het lucht me wel op. Het blijkt (zoals hij zegt) dat hij eerst helemaal gek op iemand is en hij opeens dat gevoel kwijt is. Hij voelt helemaal niks meer voor me, denkt hij. Ik heb het hier heel moeilijk mee, want in mijn ogen kan dat niet zomaar; van de een op de andere dag niks meer voelen. Maar als hij dat voelt, dat voelt hij dat, prima ook verder! We hebben gisteravond nog 'gezellig' in hoeverre dat kan buiten gezeten, gepraat over leuke dingen enzo. We hadden plannnen in de meivakantie naar amsterdam te gaan met zijn 4en en dat doen we ook gewoon nog. Mijn zusje en haar vriend en wij waren hele close vrienden en dat hoeft natuurlijk niet opgegeven te worden. Opzich gaat het wel goed met me, heb wel verdriet, maar ik weet dat het goed zo is. Zie hem ook nog gewoon, hij is net hier geweest om me even een knuffel te komen brengen en vanmiddag komt hij ook nog even langs want dan komt het vriendje van mijn zusje langs. Het zal in het begin wel even lastig zijn voor mij, wat het ook zeker is, maar het komt wel. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt en of het met ons nog goed komt, dat zien we wel. Laat hem eerst zijn gevoel maar op een rijtje hebben, ik ben er blij mee zoals het nu gaat. Elkaar nooit meer zien en of spreken vind ik ook gelijk zo radicaal, want we hebben het altijd leuk gehad met elkaar dus waarom nu niet meer? Ben trouwens niet naar school vandaag, na 3 nachten nauwelijks slaap, vanmorgen flink veel overgegeven dus maar even een dagje rust. Dadelijk lekker op het balkon zitten genieten van het zonnetje die hier volop schijnt! Dankjulliewel! xx
Goed gedaan meid! Hij zoekt het maar uit. Als hij je echt wil, komt hij wel met hangende pootjes terug, maar ga er niet op hopen he Lekker je eigen ding doen en op school concentreren, daar heb je het zo te lezen al druk zat mee
En mijn rose bril, die staat idd nog heel lichtjes op. Dat heeft de tijd wel even nodig om die helemaal af te zetten denk ik.
Hey meis, kijk je wel uit dat het niet ten koste van jezelf gaat dat hij nu elke keer "gewoon" langs komt? Voor hem betekent het misschien niets, maar het doet jou wel verdriet! En als jij nu ff afstand wil en voor jezelf alles op een rijtje zou willen zetten, moet je dat gewoon doen he? Je bent hem niks verschuldigd! Ik vind dat je er knap mee omgaat, maar denk wel aan jezelf
Oh dat doe ik ook wel hoor. Als het me teveel word op het moment vraag ik hem ook om weg te gaan en dat vind hij ook niet erg, dat weet hij. Vind het alleen zonde om dan gelijk ook maar de vriendschap die we hebben weg te gooien. Het is nu nog heel vers, maar ik weet zeker dat het volgende week al een stuk beter zou gaan
Zolang jij je er maar goed bij voelt! Onderschat niet dat uit elkaar gaan (ook al is het na 3 maanden) pijn doet. Doe waar jij je goed bij voelt. En denk aan jezelf en niet meer voor hem. Niet dat je het dus doet om hem te plezieren, maar omdat je het zelf prettig vindt. En als blijkt dat jullie gewoon weer vrienden kunnen zijn, prima toch? Ik wil je wel ff sterkte wensen, want je hebt het niet makkelijk gehad. Lekker bijkomen nu ff Liefs.
Dankjewel! De zon schijnt dus even genieten idd. Hij vind het ook heel moeilijk allemaal. Hij heeft mijn zusje gevraagd of ze goed op me wil letten.. Nja, heel lief bedoeld allemaal, maar ik vind het een beetje dubbel. Ik zie wel hoe het loopt, voorlopig lekker rustig aan doen en idd concentreren op school!