heel veel sterkte meis, nogmaals je bent heel sterk en gaat er knap mee om. al vind ik het wel een beetje raar dat hij ineens totaal niets meer voor je voelt en dan wel bij zijn ex langs gaat. in mijn ogen dubbel... maarja ik lees ook alleen hier het verhaal en ken jullie niet echt. en idd doe het een beetje rustig aan denk aan je zelf. want natuurlijk kan je die rose bril niet eens laten verdwijnen... maar jij komt er wel!!!!!!!!!! knuf
Ik herken dit wel hoor, ik heb dit vroeger ook meer dan eens gehad. Ik kon écht weken/maanden heel gek op iemand zijn en dan op een ochtend wakker worden en ineens niets meer voor diegene voelen. Dan snapte ik er niets meer van en vroeg mij af waar ik in hemelsnaam mee bezig was de laatste weken/maanden. Ik heb het hier best moeilijk mee gehad eigenlijk, omdat ik op een gegeven moment relaties vanaf dag 1 al niet meer serieus nam, het gevoel verdween toch vrij snel en plots weer. Gelukkig is het helemaal goed gekomen hoor! Enfin; heel veel sterkte. Gewoon lekker aan jezelf denken, er komt zeker weten een veeeeeel leukere jongen!
Het komt vast en zeker goed, alleen sta ik er nu nog niet voor open. Laat me maar lekker even vrijgezel zijn, heb genoeg van die jongens, haha. Stelletje vreemde wezens! maar bedankt!