Op de foto ziet het er prachtig uit, ook ik zou gaan voor wat meer losse plukjes. Maar hoe zit het kapsel aan het eind van de dag met zoveel dik en lang haar vraag ik me af....
Ik zie ook geen foto? Maar ik zou ook voor een andere kapper gaan. Als jij je er niet prettig bij voelt, dan houdt het op.
Ik zie ook geen foto.. Maar jij moet ermee rond lopen dus jij moet er een fijn gevoel bij hebben! Maar ik zou sowieso een andere kapper zoeken, deze klinkt in mijn oren nou niet echt professioneel..
ja ik zou me er ook niet meer prettig bij voelen, en verder kijken misschien iemand met meer ervaring. het zou fijn zijn als er een van de leden iemand kan adviseren die dit goed kan bij je in de buurt..helaas ik niet
ik kan ook geen foto zien. ik had een kapster die precies wist wat ik wilde,, (voordeel ze kende me van vroeger) en ik had wat plaatjes gezicht, ik wilde het wat speeld , maar moest niet te druk zijn ik had overal slag in en boven op was het opgestoken, de rest hing los. ook wat speelse plukjes. veel complimenten over gehad ik zie dat je in groningen woont zij zit in assen, ze wil vast wel naar je toe komen, als je intresse hebt moet je maar even pbèn. ze is niet eens duur ook(vond ik) maar wel goed luisterd echt en neemt de tijd, al was ik snel klaar dat scheelde weer. oja en met veel haarlak blijft alles goed zitten hoor, ben savonds 10 min bezig geweest om alle pennetjese ruit te halen hahah
ik denk dat je je foto al hebt verwijderd, maar het maakt voor mijn reactie toch niet uit Het hele idee van het proefkapsel is dat je kunt kijken of je kapsel bij jou past en dat is niet zo, dus moet er een alternatief worden gezocht. Krijg bij de reactie (en het ontbreken daarvan) bijna het idee dat jou kapster geen ander kapsel kan Ookal heb je nog maar een maand, als je morgen begint met bellen lijkt het me stug dat je niet een andere kapper kunt vinden.. Misschien is het een idee om hier een oproep topic te plaatsten waarbij je vraagt om een goede kapper in je omgeving.. Succes en geniet van een geweldige trouwdag volgende maand!
dat vraag ik me ook af! en daarbij vind ik het kapsel dus niet mooi, helemaal niet vanaf de zijkant waar je zo'n gigantische 'bobbel' met haar ziet.
Ik zie geen foto's, jammer je hebt dit topic vandaag pas geopend! Ik zou een andere kapster nemen! 100%
Hoi hoi, Ik heb hetzelfde probleem gehad als jij. Alleen was mijn kapster ook een vriendin en vond ik het dus heel moeilijk om haar werk af te keuren. Maar uiteindelijk wel gezegd dat ik het toch liever een beetje anders wilde. En meteen zelf meegedacht hoe we dat het beste konden doen. En uiteindelijk heeft ze dat ook gedaan en is dat ook helemaal goed gekomen. Maar als zij zo raar reageert en je kent haar verder niet, zou ik haar dus ook lekker bedanken en iemand anders zoeken. Jij moet je er goed bij voelen en jezelf helemaal mooi vinden. Succes!
Sorry, heb inderdaad de foto's weg gehaald. Kreeg een telefoontje van mijn schoonzus. Die herkende mij. Niet dat het erg is hoor. Maar ... bekroop me even een vervelend gevoel, wie nog meer meeleest en mij eventueel zou herkennen . Ben erg benieuwd naar het adres in Assen!!