tegenvallende 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door worteltje2009, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik begrijp je wel hoor dat je best telleurgesteld kan zijn en het is ook jammer dat er echoscopisten zijn die het alleen maar medisch willen doen en houden, maar ik mijn ogen zouden ze dan eerst kunnen kijken of het gezond is en alles compleet is en dan even 5 minuutjes er een soort pretecho bij maken helemaal als alles goed is

maar helaas het is een medische echo

groetjes nathalie ;)

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    kan me er ook wel iets bij voorstellen.
    wij kijken hier ook enorm uit naar de 20 weken echo, gewoon om onze hummel weer te zien en te kijken hoe het daarbinnen gaat.

bij onze vorige zwangerschap hadden we ook een geweldige 20 weken echo, alles was goed! maar ze deden het met zijn tweeen ook leuk, de echoscopistes.
    tuurlijk moesten ze een lijst afwerken met alle orgaantjes enzo, maar ze benoemden alles en lieten ons echt meekijken. we werden er erg bij betrokken.
    zou het ook echt jammer vinden als dat nu niet het geval was, ik snap wel een beetje wat de ts bedoelt.
    maar uiteraard het belangrijkste is dat je te horen krijgt hoe het gaat met je hummel!

joyce

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Nou, ik had een hele lieve echoscopiste voor de medische echo. Ze heeft me twaalf foto's gegeven. Ook moest ze het opslaan in het ZH op een DVD. Maar ze heeft ook heel veel niet belangrijke plaatjes geschoten. haha. Deze vrouw heeft enorm veel gepraat met me, zelfs tegen mijn man honderduit over bevallen en vaderschap.
    AL om al kom je inderdaad om het medische, maar het is wel fijner om goed ontvangen te worden. Ik heb gewoon geluk gehad met de echo!
    Alleen had zij het geslacht een beetje fout, ze dacht een jongen,maar het wordt toch echt een meisje! haha.

4. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi,

Wij hebben gisteren echo gehad. Ik ging er heel gespannen heen. Was zo benieuwd of alles goed was met ons kleintje. We konden hartje zien kloppen en zien dat het flink is gegroeid. Maar verder konden we niets zien, omdat mijn buikwand veel te dik is, sommige dingen dacht ze kunnen te zien, zoals buikwand, die leek haar gesloten, waarvan ze niet zeker was.
    Moet dinsdag ergens anders heen voor weer een echo.
    Zit nu erg in spanning.
    Wij konden ons kindje bijna niet zien, ook al heeft ze half uur geprobeerd.
    Dus begrijp hoe je je voelt, maar gelukkig konden jullie nu al wel zien dat alles goed is.
    Ben erg benieuwd of het dinsdag wel gaat lukken. Zit nu toch wel behoorlijk in de zenuwen hoor, of alles wel goed is. Omdat ze gisteren zo onduidelijk waren.

En inderdaad, wat veel meiden zeggen, misschien pretecho?

liefs

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je teleurstelling kan ik best begrijpen hoor, jij vindt het allemaal heel spannend, bent wrsch heel zenuwachtig geweest en dan krijg je het gevoel dat het een beetje afgeraffelt is omdat ze een uur uitliepen,
    ik heb maandag de 20 weken echo, echt spannend, ik hoop alleen maar dat ze zeggen dat alles goed is, dan kan ik weer opgelucht ademhalen ;)

Deel Deze Pagina