Ik vond onze echo geweldig...en hij was niet oranje Tuurlijk zaten er ook bij ons rare foto's bij! Maar ook hele mooie! Wij hebben er 1 gehad met 18 weken en 1 met 26 ongeveer... dit is een mislukte met een halve neus en een scheve mond:
En dit is een mooie...moet wel zeggen dt het best lastig ging omdat bij mij de placenta aan de voorkant lag en meneertje daar lekker tegenaan lag!
Oh onze frummel wou er ook ECHT niet goed voor gaan liggen, ze heeft heel veel moeite moeten doen voor mooie plaatjes. Eerst deed ze steeds omhoog kijken, en kon de echoscopiste er niet meer bij (alleen kinnetje en onderaanzicht), en ook bij ons lag het lekker knus tegen de baarmoeder aangeknuffeld. En steeds, handje bij gezichtje, voetje in mond (ja echt), wegdraaien... die heeft veel lol gehad met verstoppertje spelen!! De slechte foto's hebben we gewoon niet meegekregen. Wij gingen trouwens voor een geslachtsbepaling, en niet per se voor de mooie plaatjes (we hadden bij een vorige echo per ongeluk het geslacht nogal duidelijk gezien en wilden bevestiging, vandaar). Maar goed, hier een kiekje:
Da's een superfoto Evenstar! De mijne waren teleurstellend maar dat kwam door mijn gewicht. Ik heb nogal isolatie en dan is het beeld niet zo mooi als bij iemand die slank is. Ik heb toch foto's en de dvd meegenomen, toen heb ik zelf via die dvd screenshots genomen; ik heb 150 goede shots haha.
ik zag de 3d/4d echoos van mn schoonzus en van een vriendin.... ik vond het gezichtje bij beide baby's op een soort alien lijken terwijl zij echt hun kindje erin zien en beweren dat het kindje exact zo geboren is en op de echo lijkt. Ik zie het in iedergeval niet en vind het verdacht veel op kleine aliens lijken. Terwijl het in het echt prachtige kindjes zijn! Ik heb ook binnenkort een 4d echo en ik ga er gewoon van uit dat ik een kleine alien zal gaan zien en in het echt is mijn baby vast een plaatje!!! Niet te druk maken meis...je krijgt een super mooie baby!