Hallo Allemaal Even een vraagje, ik heb 14 december een echo gehad en toen was ik 4 weken en 3 dagen en toen was er alleen een vruchtzakje te zien en nog geen vruchtje of wat dan ook... Nu moet ik morgen dus 24 december weer een echo laten maken en ben dan 10 dagen verder dan de 14e en dus 5 weken en 6 dagen zwanger, moet ik nu al meer kunnen zien dan toen op de 14e december??? En kan ik eventueel het hartje al horen of zie je alleen nog maar een vruchtje??? Wat zijn jullie meningen hierover. Ik weet niet als ik het voor elkaar krijg maar heb een echo foto van 4 weken en 3 dagen, dus zouden jullie willen kijken aub Groetjes Silly29
Hoop dat je inderdaad het vruchtje gaat zien met hopenlijk al kloppend hartje! Hartje luisteren kan volgens mij nog niet,
Hallo Umm85 Bedankt voor je snelle reactie. Heb ik wel veel kans met 5 weken en 6 dagen om het vruchtje al te zien??? En zie je al meer dan met 4 weken en 3 dagen met de echo die hier onder staat??? Wat vindt jij van de echo van 4 weken en 3 dagen?? Groetjes Silly29
Maak je niet meteen zorgen als je geen hartje ziet kloppen (horen kan pas met 7 weken inwendige echo voor zover ik weet!!) Ik heb net een stress-week achter de rug, was nergens voor nodig!! Vorige week zijn we ook met krap 6 weken (Kan een dagje meer of minder zijn geweest) naar de arts geweest. Zagen een vruchtzakje met vruchtje maar geen kloppend hartje. Ik in de stress. Vandaag, precies een week later, weer een inwendige echo en wat denk je?? Een heel stevig kloppend hartje gezien en gehoord!! het vruchtje was prima gegroeid en het zag er allemaal zo goed uit! Grote opluchting maar wat heb ik me druk gemaakt! Toch heb ik deze week ook vaak gewoon vertrouwen proberen te houden en omdat ik aardig wat symptomen heb (hoe lastig ook soms, het geeft je zekerheid...) heb ik steeds gedacht: het komt goed! Dat is wat je het best kan doen: vertrouwen in jezelf en in het kindje in aanmaak!het komt goed en met krap 6 weken kan je niet altijd een hartje zien hoor! laat je niet gek maken!! (enne, het kan helpen om in jezelf te communiceren met je kindje! Klinkt gek maar zo krijg je toch een soort van band en ik geloof wel dat er ergens iets is waardoor het vruchtje zich liefdevol behandeld voelt... spreek het liefdevol toe!) Sterkte en succes, komt goed!
Kloppend hartje kun je vanaf de 6 weken ong zien met een inwendige echo ......................Sommige idd pas wat later , dat maakt vroege echo's ook zo onzeker ..Ik had deze ronde met 6 w en 3d een heel mooi kloppend hartje .......