Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat ik me afvroeg, kwamen er een paar rot reacties of heeft echt niemand je gefeliciteerd? Ik kan alleen het advies geven die mensen lekker te onvrienden dat soort mensen voegen toch niets toe!
Super gefeliciteerd. Iedere zwangerschap/baby is een geweldig wonder. Je moet maar zo denken dat ieder altijd wel wat te zeiken heeft. Mijn schoonzus heeft ook 3 Kids gelijk 3 maanden na haar zwangerschap 2 x gekregen en de 3e ook nog geen jaar later. Ze zal dezelfde reacties hebben gehad! Toch bij deze' je beslist zelf over je leven. Ik kan je verder helaas geen tips geven of levenservaring wat betreft dit. Maar ik en me man zijn na anderhalf a 2 jaar samen zijn vanaf dag 1 al gaan samen wonen. Getrouwd en een kindje! Geloof me zelfs wij kregen ook al is dit ons eerste ook zulke reacties. Maar ik liet dit niet van me geluk af gaan, ik was en ben nog steeds super blij vanaf dag 1 dat we haar wilde! Houd het in je hoofd dat ze het beste voor je willen en met de beste bedoelingen zulke reacties sturen * de meeste dan*. En dat over abortus plegen. Ik liep op het werk en vertelde dat ik zwanger was, leidingevende kwam naar me toe en ging met me zitten en zegt waarom laat je het niet weg halen gewoon zo maar. Ik ben boos geworden en heb gezegd dat we het zelf wilde en ze welkom is en hij niet de persoon is om zoiets tegen mij te zeggen! Probeer sterk in je schoenen te blijven staan hier om en als je.moet huilen laat het gewoon gebeuren. Ik wens je een voorspoedig geweldig en rustig fijne zwangerschap toe in het nieuwe jaar! Be proud, keep your head up, stay happy and live your own lovely life
Gefeliciteerd ! Ik verwacht ook mijn 3 e kindje en mijn partner zijn eerste kindje. Wij hebben het met kerst zijn ouders verteld.. Haar reactie? Dienaars er gewoon NIET....ze kreeg een kerstbal met een speen en muisjes. ze was stil en later zij ze 'o' .. Na 3 uur aan tafel gezeten te hebben zij ze je wil de speen ook terug hebben zodra het geboren is? En toen ik op de wc zat en ze samen met haar zoon zat zij ze 'papa in spe?' Pfffff echt hoor...je zoon is 27 en enigst kind van je... Een beetje blijdschap of in iedergeval gefeliciteerd had fijn geweest...
Gefeliciteerd! 3 kinderen is hartstikke leuk! Mijn ervaring is dat het niet veel drukken is dan met 2 kinderen, maar er wel extra veel liefde en gezelligheid in huis! Dus die reacties van je omgeving vind ik raar. Echt vervelend voor jullie. Ik hoop dat je dit een beetje naar je neer kunt leggen en kunt gaan genieten.
Niks van aantrekken!! Mensen hebben altijd wat te zeuren. Ik praat uit ervaring ik heb 4 kids kort op elkaar waarvan de laatste 2 ook een verassing waren. Wij zouden het ook bij 2 houden. Maar het liep anders. Mijn kinderen zijn 7,6,5 en 4. Ik heb ook genoeg lullige opmerkingen gehad. En wen er maar aan want ik krijg soms die opmerkingen nog steeds. Zo zo wat druk, hoe oud zijn ze? Nou jij liever dan ik, heb jij nog wel tijd over voor jezelf? En zo kan ik er nog een paar opnoemen. Mensen zijn gewoon lomp zolang iets niet in hun straatje past hebben ze een mening en die steken ze vooral niet onder banken of stoelen. Inmiddels kan het me niks meer schelen. Dikke middelvinger grof gezegd! Jullie leven jullie keuze en jullie gezin! Geniet van je kids zo kort op elkaar heeft zeker zijn voordelen. Ik ben mega trots op mijn 4 boeven. Gefeliciteerd met jullie derde kindje!!!
Bahh vind dit wel heel erg ! Een wondertje erbij voor jullie, alsof zij ervoor gaan zorgen.. Zonde van je tranen.. Geniet lekker van je zwangerschap zou ik zeggen
Gefeliciteerd met jullie mooie derde wonder!! Snel alle mensen van Facebook gooiend die zo negatief reageerde want die zijn het niet waard om "bevriend" te houden. Focus en geniet van je zwangerschap!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. Ik snap hoe je je voelt na die kloge reactie. Ik had er wel op gereageerd. Maar daar bereik je niks mee is soms gewoon jaloezie en afgunst. Gewoon ver boven staan als jullie maar gelukkig zijn met mekaar het is jullie leven niet die van hun. Het is moeilijk maar gewoon daar boven staan en geniet van Julie zwangerschap
Wederom bedankt voor alle lieve en vooral positieve reacties! Enkelen van jullie vroegen zich af of mensen zich misschien zorgen maakten omdat het eerste jaar van onze jongste niet makkelijk is geweest. Nu heb ik hier op het forum daar een aantal topics over geopend maar in mijn naaste omgeving heb ik hier nooit veel over gesproken. Ik heb met 1 kennis er een paar keer over gesproken maar zij behoorde niet tot de mensen van de nare reacties. Ik heb dus openbaar hier nooit iets over gezegd of gepost naar bekenden toe. Het lijkt me dus niet dat dat de reden is. Na al jullie reacties heb ik me er maar bij neergelegd dat sommige mensen niet zo enthousiast zijn als wij. En dat is ook prima, als wij er maar blij mee zijn. Alleen zal ik maar weinig nog delen op fb, wat ik ergens jammer vind maar ik zit niet te wachten op nog meer negativiteit! Ik ga genieten van mijn zwangerschap en mocht ik een hart onder de riem nodig hebben dan weet ik in ieder geval 1 plek waar mensen wél blij voor ons zijn Dames, jullie zijn stuk voor stuk enorm lieve vrouwen! Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties!
Wat naar zeg! Als je niets leuks kan zeggen, zeg dan niets... denk ik dan. Misschien dat sommige van die mensen ook wel jaloers/afgunstig zijn en daardoor zo reageren.. maar leuk is het niet! Ik zou me dat ook erg aantrekken. Een tijd terug vertelde ik aan iemand dat mijn zus in verwachting is van de 3e, en die reageerde ook zo van "Ohhh zeker ongepland want ze hebben al 2 kinderen" Uhh nee.. Wij hebben trouwens zelf een tweeling jongen & meisje en horen minstens 3x per week in de supermarkt oid "een jongen en meisje, ben je gelijk klaar!" Ook zoiets raars wat mensen vinden.. Heb je 2 van hetzelfde geslacht dan moet je voor een 3e gaan, die van het andere geslacht moet zijn anders ben je niet compleet..Heb je een jongen en meisje ben je kennelijk klaar met kinderen krijgen. Ach ja! Niets van aantrekken.. Het belangrijkste is dat jullie er zelf blij mee zijn natuurlijk! Geniet van dit mooie onverwachte kerstcadeau!
Zo! meid belachelijk!!!!! Ik zou hier dus echt nog wel iets over zeggen op facebook en hierna deze mensen verwijderen. Ongelofelijk!!
Ik snap echt niet waarom mensen zo reageren op facebook.. Je kunt ook gewoon doorscrollen toch? Een vriendin kreeg op facebook ook de reactie 'Nog 1????' toen ze aankondigde zwanger te zijn van de derde. En dat was maar één reactie, en daar zit je al niet op te wachten. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik hoop dat je er lekker van kan genieten. Het is jullie leven en jullie kindje, en zo te lezen komt het in een warm nest terecht!
Wauw gefeliciteerd!!! Wat mooi een derde kindje erbij, veel geluk samen! En trek je niks aan van anderen. Ik merk al bij mijn tweede zwangerschap dat het anders wordt ervaren door anderen. Gelukkig ben ik zelf heel blij en ben ik ook heel dankbaar dat er een tweede mag/kan komen. Fijne jaarwisseling en proost op een bijzonder 2016.