Ben ik nou de enige die 's ochtends het weerbericht checkt? Ik had die regen vanochtend al aan zien komen.
En in de categorie tegenvallers: we hadden ooit eens een prachtige, rustige wandeling gepland, waar je met een rustiek veerpontje heen moest. Komen we daar aan... Hordes mensen! Was er een of ander evenement, waar we per ongeluk in terecht waren gekomen. Daar ging onze rustige wandeling.
Vanmorgen het zwembad schoongemaakt, helaas ging het daarna wat harder waaien. Gevolg is dat de zaadjes van de palmboom die naast het zwembad in bloei staat, allemaal in het zwembad zijn beland... Oh en daarnaast zouden wij ook gaan bbq-en, geen regen hier maar wel steeds donker wordende bewolking.
Ik check het weer constant, maar de afgelopen dagen klopt er niets van . Vrijdag met paardrijden gaf buienalarm niets aan terwijl het stortregende en flink bliksemde. Vandaag gaf buienalarm flinke buien aan maar er kwam niets. Wat overigens een half uur later flink werd goedgemaakt Ondanks dat ik de warmte wel zat was baal ik toch wel dat we nu niet buiten kunnen zitten. En het is vies plakkerig weer nu.
Onze auto is afgekeurd en we moeten een nieuwe kopen. Normaal sparen we voor zoiets maar i.v.m. een paar financiële tegenslagen achter elkaar is de spaarrekening zo goed als leeg... Dus in plaats van die hybride die we op het oog hadden, kopen we nu een tweedehands Aygo. En dan is echt alles op
Tegenvaller: dat het een vermogen kost om met -9 nog een enigzins fatsoenlijke bril te dragen qua dikte van de glazen en zoiets niet in het basispakket zit. Mijn bril is even nodig als bepaalde medicatie die wel in het basispakket zit. Ik durf wel te stellen dat ik eerder het loodje leg bijvoorbeeld dan iemand die belangrijke medicatie vergeet (loop nl op de 1e hoek al zo onder een auto)
Overwogen wel ja maar ik vond het toch nog een te enge gedachte. 2 jaar geleden heb ik een beginnende netvliesloslating gehad, de kans dat ik nu nog kan laten laseren is heel klein
Het blijft op Een of andere manier moeilijk om het weer te voorspellen, zelfs als het al aan het gebeuren is haha kei harde wetenschap blijkbaar
dat er geen vrije uren zijn op het werk want "de voorspelling is dat het druk is" en we dus de hele dag geen boe of bah te doen hebben en toch niet naar huis mogen voor het geval dat...
Mijn tegenvaller was dat ik een hele week niks gesnoept had, geen koek, chips, chocolade, zelfs nog geen dropje, heel gezond gegeten, geen 1x de auto gepakt om zoontje naar school w brengen en dat ik toen na een week niks, noppes, nada was afgevallen. Jeetje, wat ontmoedigend is dat zeg
Dat ik mijn volledige vakantiegeld naar een autoschadebedrijf heb gebracht. En ik had besloten er eindelijk eens goed van te gaan shoppen.
Ah, wacht maar tot de hitte straks wat minder is, dan zie je het vast wel terug op de weegschaal Met die warmte houd je veel vocht vast.
Dat ik met deze hitte opzwel als een olifant en geen schoen meer aan kan. En met mn slippers kan ik geen autorijden maar moest wel weg. Duss