Hier een meevaller na een tegenvaller: wewaren vorig weekend in Les Alicourts. Heel leuk weekend gehad, het is een super camping, altijd leuk. Helaas was de fiets van mijn vriend de laatste avond gestolen, wat niet alleen een domper op de avond gaf, maar op de hele camping an sich. We hebben onze gegevens achterlaten bij de receptie, zonder veel hoop verder, maar kregen vandaag een email dat onze fiets gevonden is, met foto erbij, en het is absoluut onze fiets!
Hier ook al een half uur gerommel. Ik hoop dat het gaat regenen, want dan hoef ik niet meer te sproeien. Ik zou het dus ook een dikke tegenvaller vinden als het droog blijft. Ik vind onweer ook wel gezellig!
Helemaal mee eens, dat is stom -.- Mag toch op z'n minst bij een bepaalde waarde wel in t basispakket.
Haha het gaat in dit geval om het opzet zwembad in Nederland met daarnaast de winterharde palm... Klinkt gelijk een stuk minder tropisch toch?
Ik had ook gehoopt op een flinke klap onweer en/of een flinke plens regen. Heerlijk die vieze, plakkerige en smerige warmte weg spoelen. Het spijt me meiden, maar ik hekel de zomer met deze temperaturen en ik verlang nu alweer naar de geur van appel en kaneel, de haard aansteken en de vroege avondjes die donker zijn met extra kaarsjes aan. Love the herfst
Haha, wij kunnen elkaar de hand geven; zit ook al uren te wachten op een fikse onweersbui, kan me niet hard genoeg gaan, heerlijk! Maarja, het trekt hier net langs en niet over helaas...
4 weken (in plaats van anderhalve week) in de zooi gezeten, met overal zand en scheldende lui om vervolgens zeer slecht resultaat te hebben en daar dan flink voor moeten dokken.
Nee, letterlijk niet zie ik. Maar zo: " slippers kunnen makkelijk achter een pedaal blijven hangen en glijden ze – net als blote voeten trouwens – makkelijk van het pedaal af, wat gevaarlijke situaties op de weg kan opleveren. En daar staat wél iets over in de wet: het is verboden je zodanig in het verkeer te gedragen dat je andere weggebruikers in gevaar brengt." Dat zorgt er voor dat een verzekering niet (alles) vergoed. Ik reed met mooi weer ook standaard op blote voeten, rijd heerlijk + ik heb veel betere grip. Maar ik heb nu standaard een stel instappers aan de passagierskant liggen.
Mijn tegenvallers: 10 dagen terug bij prenatal 5 zwangerschaps shirts gekocht en een doomoo buddy. 2 dagen na mijn aankoop 30% stapel korting bij minstens 4 stuks kleding. Maar goed ik moest daar toch best ver voor om en dat was het me niet waard. En nu is vanaf komende week ook nog de doomoo in de aanbieding voor 25% minder. Argh. Normaal heb ik best vaak geluk met zulke dingen maar deze keer had ik pech.
Dat iedereen in ons vak ging staan, bij de afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt in de Kuip, waardoor onze kindjes het niet goed konden zien.
Echt belachelijk. Ook dat slippers en blote voeten continu over één kam geschoren worden, ik vind dat daar een heel groot verschil tussen zit. Maar goed dat je het zegt, ik zal een paar gympen in de auto leggen. Ik rijd meestal met de motor trouwens, dan heb ik sowieso laarzen aan (dat doe ik nog net niet op blote voeten )
Haha dat wilde ik ook al schrijven, ken ook mensen met een palmboom in de tuin maar die wonen gewoon in de Randstad
Mijn grootste tegenvaller deze week was dat onze derde zoon is afgewezen voor zijn vervolgopleiding. Ik ben er 2 keer op een open dag geweest en heb de vraag gesteld of er ook weleens kinderen worden afgewezen. " nee hoor mevrouw, dat doen we nooit". Nou, dus wel! Grrrr! We hebben nu 1 week om halsoverkop een andere school te zoeken. Ik ben boos en teleurgesteld. Vooral voor mijn zoon een enorme domper. Hij had er zich zo op verheugd.
Een klapband terwijl ik een uur rijden van huis af was en alleen een plakset in de auto heb. (Waarom is het ooit verzonnen dat er geen 5 band in een auto kan.) Kon wel janken. Jongste stond al op omvallen dokr de slaap. Na anderhalf uur wachten konden we weer naar huis.
Precies, staat wel leuk in de tuin, maar is toch echt een ander soort palmboom dan die wij in Spanje in de tuin hebben. (Daar staan ze overigens wel naast een 'echt' zwembad).