Afgelopen vrijdag mocht ik naar de verloskundige dat was niet zoals ik verwacht had ze vertelde me snel wat ik allemaal moest weten en op mijn vragen gaf ze geen antwoord er werd niet geluisterd gevoeld of niks Toen ik daar weer weg kwam wist ik net zoveel als toen ik er nog niet was geweest. 1-01-2010 was mijn uitgerekende datum. Mijn cyclus was onregelmatig dus telde ik er voor mezelf al een week bij op. Gister mocht ik een echo laten maken dat was super alleen ben ik nu ineens 4 week later uitgerekend Das even balen ben ik nog langer misselijk en moet ik nog even 4 week langer mijn mond houden. Maar dat hartje en kleine poppetje maakt me dan weer zo super blij dat het eigenlijk niet uitmaakt. Over 3 week mag ik weer voor een echo om te kijken of het dan nog steeds goed gaat.
hey vervelend dat het zo gegaan is! Als je je nu al niet op je gemak voelt zou ik het wel snel aankaarten of een andere vk zoeken. Je moet je toch op je gemak voelen bij je vk en alle vragen kunnen stellen en antwoord krijgen!
hoi tessje dat is echt balen voor je zeg! het is juist zo leuk de eerste keer naar de vk en jammer als het dan tegenvalt. zijn er geen andere vk praktijken bij je in de buurt? of misschien kun je gewoon zeggen dat je deze vk niet meer wilt... hoeveel weken ben je nu precies?
gisteren bleek uit de echo dat ik 7 week en 1 dag was terwijl we dachten dat ik al bijna op 11 week zat ik had me voorgenomen om na de echo het aan iedereen te kunnen vertellen nu moet ik ineens nog 4 week langer mijn mondje houden haha. volgende keer heb ik een andere verloskundige ze werken bij ons om en om.