Mensen doe moeilijk.. Als je het irritant vind lees je het niet.. .En seriously de tijd nemen om woordjes te verbeteren... Irritant hoor Sam... Mensen maken fouten bij bedrijven prima.. Maar geef het dan toe ipv een discussie aan te gaan.. Waar is klant is koning gebleven denk ik soms wel eens
Ikkan me er ook zo aan ergeren en dan ga ik bellen met de gedachte blijf netjes , diegene die je aan de andere kant aan de lijn krijgt kan er ook niks aan doen , maar als ik dan vervolgens wederom van het kastje naar de muur gestuurd wordt of behandeld wordt alsof ik een of andere debiel ben , dan zijn ze bij mij toch wel aan het verkeerde adres , zolang ze tegen mij redelijk zijn ben ik dat ook , maar anders , beware ....
ik doelde gewoon meer op het feit dat je als beller wel iemand de les mag lezen (gaat nu even niet over het gesprek van ts maar over het algemeen) maar dat degene die aan de tel zit om jou te helpen als een hondje moet gaan zitten.. ik heb zelf bij een bedrijf tijdelijk gewerkt als je eens wist hoeveel mensen er onbeschoft doen en dan moet ik netjes blijven nou sorry hoor heb ook gevoel.. ik heb 1 keer een mvr gehad die belde die begon gelijk vreschrikkelijk te mauwen.. geen spelt tussen te krijgen heb op gehangen.. toen belde ze weer dat ze het belachelijk vond dat ik opgehangen had en rattelde de rattel daar ging ze weer.. weer opgehangnen.. bij de 3de keer bood ze haar excuus aan dat ik er ook niets aan kon doen dat ik daar alleen maar zat om haar te helpen en niets met het probleem op zich te maken had... dank uw. heb haar daarna netjes geholpen en probleem opgelost.
Ik heb toch niet van alles en nog wat gezegd Heb alleen gevraagd of hij erbij was dat hij het zo zeker wist... Je doet nou net alsof k m verrot gescholden heb ofzo
Ik vond juist dat jhe netjes bleef , ik had waarschijnlijk het eind van het gesprek heel anders afgerond , hihihhi
Ja het maakt ook voor de ret niet heel veel uit.. Heb gewoon kunnen slapen vannacht Maar idd als ze dan gewoon even zeggen van ow wat vervelend en bla bla en we maken een nieuwe afspraak is t al heel anders Dan vol te blijven houden dat er wel iemand is geweest.. En ik dus volgens die man eigenlijk uit me nek lul of de bel zal het wel niet doen... Ja daar ken k niet tegen nee Maar ff offtipic haha hoe gaat het met je zwangerschap?! Alweer bij a op de helft ben je!
Dankuu Haha nou ik was daarna nog bijna in staat om terug te bellen en tw vragen of hij t normaalvind om zo te reageren haha Toch maar niet gedaan
ik vrees dat ik dat gedaan had , ik heb zelf ook veel met klanten te maken , en ik behandel de klant zoals ze behandeld horen te worden , als ze mij tenminste ook goed behandelen , anders zeg ik eerst netjes dat ik het niet op prijs stel dat ik zo wordt aangesproken .......en als ik dan zelf de klant ben wil ik ook naar behoren behandeld worden , anders moet je maar een keer die winkel binnen lopen met een radar tas , misschien doen ze dan wel ineens poeslief , hihihhih
Heb geen radar tas haha En idd ben zelf ook telefoniste geweest... En je moet de mensen gewoon netjes behandelen En je kan best zeggen of ze normaal kunnen doen e.d Maar wat ik hier nog las... Dat iemand tot 2x toe ophangt omdat iemand doorratelt. Tsjaa ook dat vind ik aso... Als ik dat had liet ik ze gewoon lullen en ging tegelijkertijd verder waar Ik mee bezig was... En als ze stil waren probeerde ik t weer.. Maar ophangen?! Nee echt niet
Tsjaa de klant is koning geld tegenwoordig niet meer ofzo... Waar ik echt niet mee wil zeggen dat iemand achter de tel Oid alles maar moet pikken hoor... Als ik zou zeggen dt het een lul is verwacht ik niet dat ie aardig blijft haha Maar het normale fatsoen is soms heeel ver te zoeken!
Ach het allerleukste vond ik nog wel dat er een speciale actie was bij die andere dealer en we dus 25% korting kregen op de hele auto. Scheelde dus zo'n 4000 euro, achteraf gezien moest het dus misschien wel zo zijn
als je voor van alles wordt uitgemaakt wat in een normaal woordenboek niet voorkomt incl dat je erge ziektes wordt toegewenst en dat ze me wel ff niet thuis kwam opzoeken nou dan ga je maar ff afkoelen en hoef ik zon iemand niet te woord te staan hoor dat vind ik namelijk aso van de beller zelf
Tsja dat zei je er destraks niet bij.... Heb alleen gelezen dat ze bleef doorratelen... En ondanks dt mensen dat doen zou ik het alsnog associaal vinden als je zomaar ophangt.. Zeg dan op zn minst ik ga ophangen goeiemiddag! (weet natuurlijk niet of je dt wel of niet gedaan heb)
ik zal het er volgende keer meteen bij zetten ja ik heb haar netjes gewaarschuwt hoor dat als ze zulke nare bingen bleef zeggen ik haar niet te woord kon staan en dan op zou hangen.. naja dan hou je daad bij woord. maargoed na 2 keer had ze er pas van geleerd.. baas luisterde ook mee hoor die tikte me zelf ook al afkappen en anders ophangen. nu zeg ik niet dat jij dat hebt gedaan natuurlijk.. maar wie weet wat voor monster hij aan de tel heeft gehad voor jou.. of hij een slechte nacht heeft gehad niet netjes natuurlijk maar blijft ook een mens van vlees en bloed.
Haha is goed Ja kijk als je het zegt maakt het t alweer minder erg Dan weet ze hetgevolg als ze door blijft gaan En dan vind ik het dus ook niet aso als je ophangt, je heb haar de keus gegeven Maarja dat die vent miss slecht geslapen heeft of een zeikerd voor mij had Doet er eigenlijk niet zoveel toe vind ik... Alsnog moet je gewoon normaal reageren... Het is toch niet zoon grote moeite om gewoon te zeggen ow wat vervelend! We gaan snel een nieuwe afspraak maken Dan was ie nog sneller klaar geweest ook haha Ipv dt gezeik dat ie zekerrrr wist dat ze waren geweest
Ja, maar het was een man he, die weten vaak niet wat vrouwen willen horen Ik snap het wel. Zit je toch de hele dag te wachten op iemand ( vaak een duidelijke tijdsindicatie ook; tussen 10.00 en 18.00 NOT) en dat komt hij niet opdagen.. Ik zit hier nog met een hond, die durf ik amper uit te laten, want anders mis ik ze misschien.. Naar de wc net zoiets, hmm ff snel dan.. pff