Bij ons heeft de intertoys as di een vriendenavond en dan op alles 15% korting. Dit ok bovenop de 25% duplo/Lego korting. En het mooie; vnvd uitgezocht (groot ziekenhuis van duplo) en di ophalen (staat achter voor ons ) scheelt bak geld!
Je moet je even aanmelden voor de nieuwsbrief, dan krijg je dinsdag een kortingscode waarmee je online kunt shoppen
Ik heb ook een uitnodiging gehad en een bestelformulier Maar als het via de webshop ook kan, dan doe ik dat liever, scheelt me weer een ritje haha
Ik ben mijn uitnodiging die ik in de winkel heb gekregen kwijt geraakt. Wanneer is nu precies de koopavond in de winkels? Alvast bedankt!
Wat me opvalt .. het verjaardags cadeautje(meisje jarig 18 nov) wat ik voor ogen had kostte vorige week zonder de korting 19.95 nu met korting van 15% is hij van 27,90 afgeprijsd naar 19,95 dus helemaal geen korting van 15% ..
Bij mij wordt er geen 15% korting afgetrokken in de webshop. Heb je hier een code voor nodig dan? edit: naar mijn winkelmandje gaan dan wordt het er wel afgetrokken. Twijfel over de grote dierentuin doos. Nu met die korting voor 54 euro....