Baby huilerig bij mijn ouders.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Froetsel, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een heel rustige dochter gelukkig! Eten - slapen - eten, kortom als ze wakker is ligt ze gewoon heel rustig. Ze huilt enkel als ze honger heeft of een volle luier.

Maar bij mijn ouders zoals vandaag ben er gaan logeren wilt niet slapen drinkt haar flesje niet leeg. Snap er niks meer van!

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Misschien moet ze een beetje wennen...andere omgeving, ander bedje, andere geluidjes, andere geurtjes...

3. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    We logeren er vaker en altijd doet ze zo hier. Vind het zo moeilijk omdat ik het niet gewend ben.
    Vraag me af of hoe lang dit kan gaan dure ..

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iemand nog tips

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ze pas 2 maanden he... ze moet waarschijnlijk wennen en kan de prikkels niet goed aan. Misschien helpt het als je voor korte bezoekjes naar je ouders gaat? Zodat ze goed kan wennen? Gaat dat goed, kun je langer blijven.

En haar flesje geef je dan in een rustig hoekje van de kamer, zonder veel lichtinval, stemmen, etc. Wat slapen betreft zou ik haar in de kinderwagenbak laten slapen (lekker vertrouwd), of in bed in ieder geval iets meegeven wat vertrouwd is voor haar (dekentje dat naar jou ruikt, knuffeldoekje, etc).

6. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik probeer zo kort mogelijk te gaan. Ze heeft haar standaard doekje en dekentje. En een goede tip even de fles alleen geven kijken of het haar dan lukt.

Deel Deze Pagina