Om in mn zwangerschapsverlof (en misschien wel eerder ivm geen werk), een cursus Hongaars te gaan volgen. Mn opa kwam daar vandaan en mn vader heeft daar een zomerhuisje. Dus errug handig op vakantie.. t is nu elke keer weer behelpen als we daar heen gaan. (dit word onderhand de 10e keer dat we daar heen gaan denk ik). Lijkt me leuk maar wel moeilijk!
hongaars? dat lijkt me oo kheel erg moeilijk maar wel een leuk idee om door je verlof heen te komen anders zit je ook maar thuis.. succes ermee!
Of je daar de puf en concentratie voor op kan brengen tijdens je zw. schapsverlof weet ik niet (nachtvoedingen, herstellen van de bevalling etc...), maar het is wel een interessante taal om te leren.
Succes met het leren van de Hongaarse taal. Het zal niet makkelijk worden, maar het is een heel leuk voornemen! Groetjes,
Zwangerschapsverlof heb je ook nog een tijdje voordat je gaat bevallen hoor, dus dat zal wel meevallen dan!!! Leuk idee idd, Hongaars leren, als je daar iets mee hebt helemaal!
Heerlijk lijkt me dat, een nieuwe taal leren. Zelf denk ik al een tijdje aan een cursus Italiaans, maar het is er nog steeds niet van gekomen ... Groetjes, Nikki F
Heb ff gekeken wat t ongeveer kost dan.. Nou daar word je niet bepaald van! Maar ja, ik overweeg t nog steeds.
hahaha, als je eenmaal 38 wkn zwanger bent, dan heb je daar waars geen zin meer in. En geen tijd wanneer je ukkie eindelijk geboren is. Maar evengoed, leuk idee en ik wens je alle succes!
les 1 hongaars délelõtti ! ikzelf wil ook nog een taal erbij leren ik denk dat het kroatisch wordt ik spreek een beetje macedonisch, een mooie taal voor een mooi land en niet moeilijk te leren vind ikzelf
@Karina Even niet gedacht aan voor de bevalling Maar tijdens de zw. schap van mn dochter had ik tegen die tijd weinig puf hoor, en kon me nauwelijks concentreren. Nu ben ik weer een zeef
@zorra Tuurlijk ik heb het nu ook wat meer hoor dat vergeetachtige en weinig puf, maar ja de ene persoon is de andere niet! Dus misschien is Patroeschka wel energiek en geconcentreerd tot de bevalling en erna, dat is zo verschillend per persoon!!!
Hihi, zoals ik me nu voel... pfff vooral na een hele dag werken. Maar waarschijnlijk zit ik vanaf maand 5 al thuis he. Dus dan scheelt t nog wel ff. We shall see