Enige jaren terug kon je troetels sparen bij de Plus supermarkt Nu ligt dit hier maar te liggen. Mn zoontje kijkt er niet na om. Het zijn kleine harde dierentuin diertjes met een velours laagje. Wie heeft er belang bij de hele serie? Mag ook los maar liefst alles in een keer View attachment 264153 Kom maar met een bod voor in zijn spaarpot of leuke ruil voor mijn zoontje
Vind ruilen voor iets ook altijd wel leuk. Omdat het toch gratis sparen was. Maar een bedragje mag ook. Lastig wat wil je ervoor geven?
Die sparen we niet. Zie dat onze kids van hetzelfde jaar zijn. Dat word vast ook niks. Wat betreft kleertjes oid. Een klein voorleesboekje voor mn zoontje?
ik heb alleen de boekjes waar we lid van zijn die we maandelijks krijgen van plop. Dus die kunnen we helaas niet missen
Moet ik morgen even kijken of ik ze in een A4 envelop krijg dan kunnen ze voor 3 euro max. verzonden worden. Woon in Steenwijk (ov)
Ze passen in een envelop dus zal max. 3euro worden aan verzenden De vlinder zit er niet bij zag ik vanmiddag, verder alle dieren van het plaatje