Ik wist niet wat ik hoorde toen ik vanmorgen naar koffietijd en vanavond naar rtl boulevard zat te kijken. Conny breukhoven heeft de zorg van haar kleinkinderen op zich genomen omdat papa en mama wilden verhuizen naar belgie. Ze vonden het zielig voor de kinderen dat ze dan naar een andere omgeving en school moeten dus nu blijven ze tot en met groep 8 bij conny wonen. En mama komt soms oppassen Naja wat ben je dan voor moeder?
Ik las het vanmiddag ook, toen stond er dat de kinderen bij haar bleven 'om hun school af te kunnen maken'. Leek me heel logische en acceptabele verklaring. Tot ik later las dat die kinderen pas 3 en 2jaar oud zijn! Die zitten dus nog niet eens op school. Jee ieder moet t zelf weten hoor, maar ik kan me er niks bij voorstellen om m'n kinderen bij mn moeder te laten wonen en ze alleen in t weekend te zien.
Ik zat daar ook al naar te kijken, maar ik dacht te begrijpen dat ze al in belgie woonde en naar nederland wilde komen? Maar dat haar man een baan in het buitenland had aangeboden gekregen ofzo? Maar een andere keer werd er gezegd dat de ouders op zoek waren naar een huis in nederland maar dat er op school al een plekje was en dat ze daarom bij Connie waren tijdelijk? Maar koffietijd heb ik helaas niet gezien
Ik heb het ook gezien op tv vandaag. Ik zat mij al af te vragen waar de moeder is gebleven. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje typisch hoor.
Wat ik begrijp woonde het hele gezin al in België, maar bevalt het niet zo goed en zijn ze op zoek naar een ander huis. Maar of de kids daarna weer terug gaan, daar wordt niet over gesproken. Ach voor t zelfde geld is t uiteindelijk gewoon een logeerpartijtje ivm die verhuizing en is t vooral bedoeld voor de publiciteit. Mevrouw Breukhoven heeft tenslotte een nieuwe plaat opgenomen dus heeft toch ergens aandacht mee nodig he
Wat raar. Wij zijn vroeger ook een paar keer naar een ander land verhuisd, mijn pa is militair, maar wij gingen gewoon mee..
ja dit begreep ik ook. dat de ouders op zoek zijn naar een huis in NL en dat de kinderen daarom hier al zijn in Nl omdat er nu plaats is op school. Kijk dan kan ik er wel inkomen... maar als de ouders naar Belgie zijn gegaan en de kinderen hier in NL laten omdat het voor de kinderen een gedoe is... nee daar kan ik absoluut niet inkomen de kinderen zijn nog jong en kunnen heel goed mee verhuizen. Ik denk zelf dat het het 1e is wat ik hier vermeld, zo begreep ik het in Boulevard nl.
Ik heb me er over verwonderd idd. Maar eigenlijk nog meer over het feit dat ze zo'n make over heeft gehad. Herkende haar bijna niet joh. Wel in haar voordeel overigens.
Volgens mij blijven de kids daar tijdelijk. En ze waren zeker niet pas 2 en 3 jaar jong...ze ogen zeker ouder en kunnen gewoon goed praten.
Ze blijven daar tot ze klaar zijn met de basisschool zei ze. Sorry hoor maar wat ben je dan voor moeder???????
heb even gezocht naar de leeftijd.. Artikel gevonden uit 2007 waar het meisje 3 maanden oud was.. Dus die is nu idd 3 jaar (of net 4).. tussen haar en haar broertje zit 10 maanden verschil.. dus zijn idd 2 en 3 (of 3 en 4, staat geen geb.datum bij) Ik dacht ook dat ze zeiden dat haar ouders het huis in België proberen te verkopen en in NL gaan wonen.. Kids hadden al op 2 verschillende creches gezeten dus blijven ze bij Connie wonen tot ze naar NL kunnen verhuizen.. Of ze gaan naar het buitenland, maar dat was nog niet zeker..
Ik herkende haar ook helemaal niet, ik zat mij echt af te vragen of zij dat wel was. Ze ziet er nl wel heel erg jong uit. @Roeltje: Zo had ik het begrepen, en dan vind ik het ook wel een goede oplossing.
dit was laatst al bij sbs6 toen dat kleinkindje opgenomen werd in het ziekenhuis zat ook met mijn oren te flapperen hoor... omdat mams en paps willen verhuizen doet oma maar ff opvoeden...
T was toch altijd al wat met haar en haar kinderen? Veel problemen enzo? Naja heb ook maar wat gelezen ooit hoor, haha.
heb het nog even terug keken en het is inprinciepe idd voortijdelijk. Maar dat is alleen als ze in adam gaan wonen. Mochten ze ergens anders gaan wonen dan blijven ze tot eind basisschool bij haar. Maar dan nog, naam uitgezocht, "constanza is er nu ook aan het oppassen".... Huh oppassen op je eigen kinderen...
Zag het ook bij koffietijd, en ik zat met mijn mond open te kijken Echt niet best!!... En dan komt mama oppassen Alsik naar Belgie wilde verhuizen, dan gingen we gewoon met het hele gezin! Dan heeft oma maar pech! Kinderen wennen over het algemeen wel vrij snel op een nieuwe school
Ja dat snap ik ook niet helemaal, als ik mijn moeder, of s.moeder een naam liet verzinnen, nou dan zou er toch een prachtige naam komen...NOT Dat is toch iets vanjezelf, een naam kies je toch samen met je partner
Wat ik niet begrijp is dat het nu allemaal weer peis en vree is in huize breukhoven nadat die constanza enkele jaren geleden een vreselijke clash heeft gehad met haar ouders, samen met haar broer jordy. Die hebben toen hun ouders gechanteerd voor veel geld dat ze een band met geheime opnames van een heftige ruzie publiek zouden maken. Die conny doet alles voor de liefde van haar kinderen en kleinkinderen. Haar facelift vind ik trouwens compleet mislukt, man wat staan die ogen scheef!