Hallo meiden!! Doet iemand van jullie zwangerschapszwemmen in Spijkenisse? Of wie heeft dat daar gedaan? Wat doe je zoal in zo'n les, en vanaf hoeveel weken gaan de meeste? xx
hmm nee niet in spijkenisse.. ik doe het in rotterdam. het is erg leuk hoor maar naarmate je verder de zwangerschap ingaat zal je hoogstewaarschijnlijk erg veel last krijgen van opkomend maagzuur tijdens het zwemmen. ik doet het vanaf een week of 22. sommigen doen het ook al eerder. wij doen de eerste 10 min opwarmen zeg maar..dus baantjes trekken en daarna beginnen de oefeningen. ook de bekkenbodem wordt aangepakt zowat alle spieren die je straks zal gebruiken worden aangepakt. en de laatste 10 min mag je relaxen op zo een schuimbandje. dan doet ze de lichtjes dimmen en zachte zweverige (vind ik) muziek op. wel lekker hoor. nu zwem ik bijna niet meer vanwege de maagzuur.
hai ik woon in hoogvliet en ben ook van plan om te gaan zwemmen in spijkenisse! weet jij toevallig wat de kosten daar zijn? groetjes!!
Ik heb gekeken. Het zwangerschapszwemmen is elke dinsdag en woensdagavond van 19.45 - 20.30 uur. Kosten: 5,45 (mischien dat het 1 jan duurder word??) Ik ga volgende week voor het eerst, vind t best wel spannend. Het ook een mail gestuurd voor zwanger&fit hier in de buurt. Even wat meer info gevraagd. Ik zag namelijk dat ik tot 400 euro vergoed krijgt bij mn verzekering voor zwangerschapscurus Ga ook eens bellen om te vragen hoe het zit met zwemmen? Misschien krijg ik dat ook we vergoed @ Bar 20 : Ga jij ook zwemmen in Spijkenisse ??