Teken de petitie tegen het NPO programma “Gewoon. Bloot.”

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bloempjelief, 6 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizah

Elizah Niet meer actief

#261 Elizah, 12 mrt 2021
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2021
    Als jij mag zeggen dat geloof meer kwaad dan goed doet, dan mogen anderen ook zeggen dat zo'n programma meer kwaad dan goed doet.
    Of je er dan een petitie aan gaat hangen is weer een ander verhaal.
    Sommige mensen hebben die drang.

Gewooniemand en citroenrasp vinden dit leuk.
  2. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Sorry, ik vergat moet tussen "" te zetten :rolleyes::thumup:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  3. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    En dan nog is niet iedereen die ertegen is, ertegen op basis van geloof. Volgens mij had Baudet er ook iets over gezegd. Het kan dat ik iets gemist heb, maar volgens mij is die man verre van praktiserend religieus.

Gewooniemand en Elizah vinden dit leuk.
  4. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Dat was inderdaad de insteek.

5. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
  7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Tsjah, dan lezen we dat anders :thumup:
    Het is en blijft platte tekst. Als er staat “je moet” dan lees ik dat ook zo. Staat er “je zou ... kunnen” dan is dat een tip/advies. Zoals ik al zei: we lezen het anders.

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar wat heeft Daniel van Deutekom nu eigenlijk in zijn YouTube persconferentie gezegd en welke juridische stappen worden er genomen?

Ik moet trouwens wel even googlen hoor op wie dat nu eigenlijk was, hoop niet dat ik nu door Google in een evangelisch reformatorische bubbel wordt geduwd :o:

NiVa0230, Oilell, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Of juist wel...:p

cosdy en Juul75 vinden dit leuk.
  10. Elizah

Elizah Niet meer actief

Evangelisch reformatorisch?
    Als insider nog nooit van die term gehoord. Wel evangelisch of reformatorisch. En dat laatste is die Daniel niet echt.

Zxcvb en citroenrasp vinden dit leuk.
  11. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    Nog afgezien van mijn mening over het programma, vind ik het schokkend hoeveel mensen er blijkbaar voor een verbod zijn.
    Jij kan het programma niet willen zien vanwege persoonlijke of religieuze overtuigingen, maar dat hoef je niet aan anderen op te leggen. Wat wordt de volgende stap dan? Temptation Island verbieden omdat overspel daar gepromoot wordt en dat tegen je geloof ingaat? Voetbal Inside verbieden vanwege de homofobe en racistische opmerkingen van Johan Dercksen? De eucharistieviering op zondagochtend of Nederland zingt verbieden omdat je je als atheïst daar niet in kan vinden?
    Zolang er geen strafbare feiten worden gepleegd, vind ik niet dat een programma verboden moet worden, nooit! Je kan zelf kiezen om de tv uit te doen, jij bepaalt wat JOUW kinderen kijken, maar dat hoef je niet aan een ander op te leggen.

NiVa0230, Bloem2310, Brunette en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar weet jij als insider wat hij aan juridische stappen gaat ondernemen dan? Want dat was mijn vraag.

13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    volgens de krant is hij radicaal.

https://www.gelderlander.nl/arnhem/radicale-arnhemse-prediker-daniel-24-strijdt-tegen-advies-om-niet-meer-te-zingen-in-de-kerk~a53ce211/

14. Elizah

Elizah Niet meer actief

Nee, dat weet ik niet en dat wil ik ook niet weten.
    Ook al ben ik een insider en heb ik niks met dat programma, heb ik ook niks met die petitie en allerlei ander gedoe er omheen.
    Dat kan dus ook.;)

NiVa0230, Gewooniemand en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik lees net dat de presentator van gewoon bloot en zijn familie bedreigd worden.

16. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Niet?!:eek::eek::eek::eek::cry:

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    SAARC, Taiga en Huismuisie vinden dit leuk.
  18. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier

Dit had ze ontdekt bij een vriendinnetje thuis.

Ik ben blij dat ze het mij vertelde. Beter dan dat ze het stiekum doet.

19. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat is er mis met een oude naakte man?
    Bloot heeft toch niet perse met seks te maken?
    Waar komt je angst vandaag?

Mijn zoon gaat elk jaar met zijn opa en oma naar de naturisten camping. Hij ziet daar de hele dag door naakte (en veel oude) mensen.
    Ik heb zelf die behoefte niet om naakt te lopen maar prima toch als die mensen dat wel doen. Ik ben juist heel blij dat mijn zoon dit als normaal ziet. En niet, zoals veel kinderen, meteen gaat lachen zodra er een piemel of borst te zien is.

Uitleggen wat seks is en waar grenzen liggen is heel belangrijk. Dat staat los van bloot zijn.

Athina, TotalBella en femkes vinden dit leuk.
  20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oh my.....

Ik zie gemiddeld 15 mensen bloot op een dag en ik heb in die 22 jaar nog geen enkele keer gehad dat er hierdoor seksuele gevoelens bij me opgewekt werden....:confused:
    Dat is blijkbaar niet goed als ik dit zo lees....:roflmao:

Maar je denkt serieus dat bloot zien seksuele gevoelens opwekt?:roflmao: goh, dan moet het op een naaktstrand en op een nudisten camping wel 1 grote orgie worden zeg..:|

En bloot vergelijken met lekker eten? :|

Hier ook mensen in de buurt die zo denken/,praten. Zijn van bepaalde kerk/geloof. Je kan het ze eigenlijk niet eens kwalijk nemen. Dje gedachtengang is er vanaf kleins af aan met de paplepel ingegoten en wordt de rest van hun leven nog regelmatig herhaald dus het is hun waarheid. Hoe triest ook.
    Scholen die dit soort dingen aan hun kinderen voorschotelen mogen van mij direct gesloten worden.

Ik hoop serieus dat mensen deze gekke gedachtengang niet aan hun kinderen doorgeven. Die zullen het nog zwaae krijgen in de maatschappij.
    Bloot is normaal. Je kan een kind prima leren wanneer het niet normaal js. Maar een kind leren dat bloot iets seksueel is? Koekoek.

Ik heb verder ook geen probleemvoet dat programma en begrijp serieus alle ophef niet. Die kinderen worden niet gedwongen om mee te doen. Jouw kinderen worden er niet toe gedwongen om er naar te kijken. Wil je het niet zien? Dan zap je door. Probleem opgelost. Maar al dat heisa maken, petities enz? :roflmao:

Aszz, Jackie87, Krabje en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina