Wat doen jullie naast je werk, als extra verdienste?

Discussion in 'De lounge' started by toerist18, Feb 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik werk 12 uur, maar wil eigenlijk iets erbij gaan doen.
    Heb al een een cursus toerisme gevolgt maar helaas gezakt.
    Ik heb een borduurmachine en maak dus wel eens handdoeken, mutsjes, lakentjes voor familie.
    Ik wil er wel iets meer mee gaan doen.
    Wat doen jullie erbij, en loopt het?

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Misschien een leuk ideetje om een webshop te beginnen als je je borduurde spulletjes wilt verkopen? :D

3. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dan ga je toch gewoon nog een keertje op als je gezakt bent, soms kost het even wat meer inzet, wat wilde je er toen mee gaan doen?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Idd gewoon nog een x proberen. Ik ga het ook doen met mn horeca studie.

5. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    hmm ja.. ik doe er van alles bij maar krijg niet overal voor betaald haha..

ik volg een cursus interieur-en verkoopstyling, ik schilder, ik heb vandaag mijn eerste taart gemaakt, ik ben voorzitter van een commissie.. maar hier krijg ik dus allemaal geen geld voor, maar misschien brengt het je op ideeen.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Die cursus heb ik geschrapt, dat ga ik niet weer over doen.
    Ik zou het ook niet weer via een thuisstudie doen, dan is het voor mij beter om echt naar school te gaan.
    Maar ik vind de prijzen ook belachelijk hoog, deze cursus was al 1200 euro.

Ja idd een eigen webshop beginnen lijkt me heel leuk.
    Maar dan moet ik ook inschrijven in de kamer van koophandel, wie heeft daar ervaringen mee?
    Ik kan ook niet heel uitgebreid iets doen, want mijn machine kan niet scannen.
    Dus een naam ergens op borduren, in 2 letterstypes op allerlei dingen.
    Heb wel verschillende soorten garen, ik weet niet of er vraag is naar zoiets, wat denken jullie?

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    Nederland
    Ik wil ook winkels vragen waar ik zaterdag's extra kan werken.

8. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik organiseer (bedrijfs)feesten, partijen, exposities etc..
    Dat is niet meer dan werk.. maar gewoon zo'n grote hobby dat ik het niet als werk zie hoor!..

Oh wacht. Misschien, als je beetje affiniteit heb met eten en drinken.. iets van catering ofzo? Kleine hapjes, muffins, lunch etc.

9. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik pas op een gehandicapt kind en krijg daarvoor pgb geld.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Het inschrijven zelf is niet zo erg. Je betaalt een vast bedrag per jaar (ik iets van 47,95) en dan ben je een bedrijf...

Maar het ligt aan je inkomsten OF en hoe vaak je aangifte moet doen van je BTW, en dát is nou net best een gedoe :)

Ik heb zelf sinds kort een nagelsalon aan huis. Maar dat is uiteraard niet iets wat je zo 'ff' kan gaan doen, zit een hele opleiding aan vast..(á €2500,-)

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    oohhh ik ben al zo vaak enthousiast aan iets begonnen maar nooit iets van terechtgekomen.. :(

12. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
  13. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Schoonmaken, gastouder, voor/tussen/na schoolse opvang, je zelf gemaakte spullen via marktplaats verkopen?

14. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
  15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Soo, verdien je hier zoveel mee dan? Ik doe mee met euroclix maar dat gaat tergend langzaam.. :(

16. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Tipje bij Euroclix; zoeken via vinden.nl (wel je met je euroclix account aanmelden) dan verdien je alweer extra clix (geen nepzoekopdrachten invoeren, dan wordt je geblokkeerd!)

Af en toe doe ik mee aan een enquete, als ik via internet iets bestel dan doe ik het via een link van euroclix oid krijg je ook clix voor.

Op deze manier en doordat t 4 site's zijn waar ik aan meedoe vind ik toch dat je ongemerkt een mooi bedrag bij elkaar spaart, geduld loont!

Ik heb een speciaal email adres aangemaakt voor deze site's (al deze mails tussen mijn prive mail leek me wel irritant)

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Welke borduurmachine heb je? Je kan altijd investeren in een goede met kaartlezer natuurlijk...

18. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Zijn er echt mensen die zich aangemald hebben bij dei clicksites?
    Ik heb atijd gedacht dat je dan wel erg stom moet zijn, dat je daarin trapt zeg..
    Ik geloof dat ik mijn mening aan moet passen.
    Ik dacht altijd dat je sowat de hele dag aan t klikken bent voor n habbekrats.

Hoeveel vedien je daar dan mee?
    Ik hoef niet te weten wat jij (degene die willen antwoorden op de vraag) verdient. Maar de verhouding zeg maar.
    Je bent continue vd ene site naar de andere aan t klikken, hoeveel sites heb je dan in n uur gehad? en wat levert dat dan ongeveer op?

Ik doe overigens wel iets extra's, ik strijk voor iemand.

19. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

Feb 11, 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Daar ben je echt geen uren mee bezig hoor!
    Ik open ongeveer om de dag de mailbox, klik op de links, verwijder alle mail en sluit de groep in internetexplorer daarna waar alle geopende site's in zijn komen te staan. Ben je echt heel weinig tijd mee kwijt, hooguit 2 minuten.
    Afgelopen maand ben ik verder niet actief geweest met vragenlijsten ed en heb €15,- totaal gespaard, doe je wel enquetes ed dan wordt dit veel meer (ik heb me denk ik te weinig verveelt haha)

Ik geloofde eerst ook niet zo erin dat je echt uitbetaald zou krijgen maar dat doen ze dus wel (ook dan is t weer geduld hebben als je uitbetaling hebt aangevraagd maar t geld komt zowiezo!)

Doe ook nog mee aan TPS NIPO, krijg je geen geld maar kadobonnen, maar volgens mij hebben ze daar een inschrijfstop..

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Ik zou graag willen weten hoe het werkt heb me aangemeld bij euroclicks maar snap er niks van.....

Share This Page