Hele gekke vraag misschien maar weet iemand waar in Nederland ik op een olifant kan rijden? Ik wil het al van kleins afaan en ben ook vaak internet aan het afspeuren maar dan krijg je dat je er een moet huren e.d. Ik wil gewoon ergens heen en op een olifant kunnen rijden als een soort uitje o.i.d. Iemand een idee waar dit kan?
Google Afbeeldingen resultaat voor http://wenshopaholic.web-log.nl/wenshopaholic/images/2008/08/14/wina_0908_054.jpg
Het enige wat ik kon vindenw as idd die verhuur. En anders moet je naar thailand of azie gaan ofzo. Dan maar de draaimolen meid
Je bent veeleisend U vraagt,wij draaien: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.eslevents.nl/openingen/promotie%20acts/kindje-op-olifant-PRL001-li.jpg
Pfff volgens mij kan dat niet in NL...heb het zelf eens gedaan in Laos en dat was een hele ervaring. Maar ja, dan heb je ook de jungle erbij en dat maakt het wel af... Inderdaad misschien alleen een circus....circus opzoeken, beetje zielig verhaal ophangen en zeggen dat dit je GROOOOOOOOOOOOOTSTE wens is....misschien werkt het
haha ja nou het is mn grootste wens. al sinds ik een klein kindje ben. Misschien als ik ooit de lotto win gaan we naar afrika op wild safari met 2 kids hahahaha! Nou S. is wakker dus ik ga lekker genieten van de zon als ik terug kom is er vast wel iemand met een origineel idee om het in NL voor elkaar te krijgen!
Ik wil dit ook al zoooo lang. Tot 2 jaar terug kon het ergens in Duitsland, maar nu ook niet meer. Anders samen een dag een olifant huren
Ja! Ik heb wat gevonden: Ismer ::::: Vollblutaraber-Gestüt & Naturtierpark Ströhen Wij gaan dus in augustus die kant
ik vind het maar dierenbeulerij.. door mensen die dit soort dingen willen, worden de olifanten dus uit het wild gehaald.. (krijg wel weer reacties van, ja maar ze worden toch gewoon hier gefokt).. dat is net zo erg.. dieren worden in een klein kut hokje gehouden omdat mensen ze zo graag willen zien !! een olifant hier in ned in de dierentuin of circus is geen olifant meer.. voor de echte olifant ervaring moet je toch naar azie of afrika ofzo !!! kan hier echt slecht tegen...
Oooohh wat gaaf!! ik wil ook maar ben hoogzwanger in Augustus... Zit ik daar met mn verlof bovenop een olifant! En dan zullen je vliezen maar breken hahahahaha Plus dat ik een duits spreek... Maar mn vent wel volgens mij... wie weet waag ik het erop!