veel oud bloed, hartje klopt. Vk bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushka, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hoi, ik ben bijna 15 weken zwanger en sinds een week heb ik oud bloedverlies. Ik heb tijdens deze zwangerschap eigenlijk helemaal geen bloedverlies gehad. Vorige week hebben we (denk wat te diep :oops: ) gemeenschap gehad. Daarna had ik wat buikpijn. En sinds die dag heb ik elke dag bruine afscheiding. Het is was niet veel gewoon bij het afvegen, was het donkerder dan normaal met wat sliertjes. Ik ben hier wel van geschrokken. Dus heb ik met de angelsouds geluisterd (ook vandaag nog), het hartje klopt goed en het kindje hoor ik ook druk bewegen. Dus heb me er verder niet te druk om gemaakt.
    Maar het bloedverlies lijkt wel erger te worden. Ik heb net opeens een hele dikke klont oud bloed verloren. Nu word ik toch wel bang :( .
    Zal ik de verloskundige bellen? Ik denk alleen niet dat ik een echo krijg maar dat ze zelf ook naar het hartje gaat luisteren. Heeft iemand ook zo lang oud bloed gehad? Ik heb verder helemaal geen kramp ofzo.

Sisqa

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik zou bellen! Als is het maar voor de zekerheid. Succes!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd moet je gewoon de vk bellen!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hey meis
    ik zou ook gewoon bellen
    dan kunnen ze je miss gerust stellen

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik verlies ook nog steeds oud bruin bloed
    kan de hele zwangerschap aanhouden.
    ikheb dan afgelopen vrijdag op zaterdag nacht veel helder bloed verloren adertje geknapt kindje doet het goed.
    het gebeurd steeds vaker dat mensen oud bloed of wat bloed verliezen

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Heb net gebeld. Ze zijn gesloten vandaag, alleen voor spoedgevallen te bereiken. Ik zal morgen ochtend weer bellen, dan zijn ze wel open.

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dat lijkt me ook vervelend voor je, heeft je vk ook gezegd waarom je zo lang oud bloed verliest?

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee heb al 9 echo;s gehad waarvan er dus 3 doorde bruinverlies en soms zien ze dus een ophoping zitten dan zeggen ze dat komt er nog uit nee er is eingelijk geen oorzaak voor.
    mijn schoonzusje heeft het nu ook nog en die is 29 weken zwanger van 2ling en zij verlies ook nog soms helder bloed.
    ook daar kunnen ze niets vinden.
    van de placenta kan het bij mij niet zijn die zit boven aan de voorkant. ja voor de rest vinden ze geen oorzaak en krijg ik van verschillende gyns en vk's te horen dat het bij sommige de hele zwangerschap door gaat .
    zo is het aantal weer weg en zo komt het weer.
    ik durf hierdoor dus gen gemeenschap te hebben bang voor meer verlies

9. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Wat vervelend voor je bengeltje. Zo is dat bij mij ook een beetje, een halve dag niks en dan komt er weer wat.

Bedankt voor de antwoorden trouwens.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    graag gedaan hoor mocht je meer willen weten hoor ik het wel

Deel Deze Pagina