Mijn man is 5 dagen per week van huis, dus voor ons is zwanger worden niet zo makkelijk...hij moet maar net thuis zijn als ik mijn eisprong heb. Volgens de internet berekening (en wat ook zou kloppen met de vorige maanden) zou ik mijn eisprong hebben afgelopen vrijdag. Toevallig zou mijn man vanaf donderdag al thuis komen tot en met zondagavond. Dus wij hebben het hele weekend flink geklust. Maar helaas had ik maar steeds geen positieve ovulatietest (ik was al vanaf vorige week dinsdag aan het testen) En ja hoor....zonet dus een knallende ovulatietest! Dus ik dacht shittt...dat wordt hem vast weer niet deze maand. Maar nu smste mijn man net dat hij vanavond naar huis komt, omdat hij zijn laptop was vergeten! Dus toch nog kans deze maand Moest het ff kwijt! Edit: Dus vandaag heb ik een positieve ovulatietest...wanneer zou ik dan ongeveer ongesteld moeten worden?
..succes meid!! maar als je dit weekend ook geklust hebt en vandaag een posi ovu test heb dan heb je ook nog kans hoor want volgens mij blijft sperma een paar dagen actief .. en het ligt eraan wat je LF is, maar meestal is dat rond 14dgn dus vanaf je posi ovu test even erbij rekenen en dan is dat je ongi datum,als ik het nog een beetje weet allemaal
@Consider Als je ovutest vandaag en knal is en op de piek zit, springt je ei waarschijnlijk vannacht of morgen en dan dus 14 dagen later. Je zou morgen je temp kunnen opmeten en als die hoog is dan is het vannacht gesprongen en heb je du 14 dagen later je nod. Succes met klussen!! En een paar dagen voor je ei is soms ook al goed
Ik weet dat het een paar dagen voor je ei ook raak kan zijn. Maar dit voelt toch als een extra kans ofzo