Ik ben al eens getrouwd geweest en heb altijd die trouwjurk bewaard omdat ik hem waanzinnig mooi blijf vinden en ik het zonde vind. Het is gewoon mijn droomtrouwjurk. De kans is groot dat ik echt nog wel een keer met mijn vriend en de vader van mijn dochter ga trouwen, het liefst zou ik dan mijn "oude" trouwjurk weer aantrekken. Maar is dit wel gepast vraag ik mij af? Mijn vriend heeft er geen bezwaar tegen omdat hij hem mooi vind. Maar ben toch wel bang voor kritiek van vrienden, familie en kennissen van mij kant die mij ook met mijn 1e bruiloft in deze jurk hebben gezien. Of vinden jullie dat ik hem toch maar gewoon te koop moet zetten en als ik weer ga trouwen naar een andere "droom"jurk op zoek moet gaan.
Als jij hem mooi vind, en jou vriend vind het geen probleem.. Zou ik zeggen: Waarom niet???? Familie en vrienden kunnen klagen wat ze willen, maar het is uiteindelijk jullie dag! Waarom extra geld uitgeven terwijl jullie hem allebei mooi vinden? Enneh.. is de dag al een beetje in aantocht, of moettie nog op de knieen?
nee persoonlijk zou ik het niet doen , zelf zou ik er toch een beetje een raar smaakje aan over houden denk ik .
Je moet doen wat je zelf wilt! Ik zou het niet doen, vind het ook een beetje een gek idee om in dezelfde trouwjurk te staan als toen je met je met je ex trouwde. Ik zou dat achter me willen laten en een nieuwe (of iig andere) frisse jurk willen, als teken van een nieuwe start zeg maar. Klinkt mss vaag, hopelijk snap je wat ik bedoel
Ik zou het zelf niet doen al snap ik heel goed dat je hem graag nog eens wilt dragen omdat je deze jurk zo mooi vind. Als je toch blijft twijfelen kun je er ook eens aan denken om de jurk te laten vermaken. Dan heb je toch de stof e.d. die je mooi vind maar dan net een ander model.
Ik zou het zelf ook niet zo snel doen hoor! En buiten dat, mijn vriend zou het écht niet waarderen. Maarja, als hun het beiden geen probleem vinden, zou ik zeggen: Schijt aan de rest!
Als ik het goed begrijp trouw je voor de 2e keer met dezelfde man? Dan zou ik het zeker doen als je de jurk zo mooi vindt en jij en je partner vinden het beide geen probleem!
Tsja, ik zou 't wel raar vinden ja.. Maar als jij en je vriend er toch geen probleem mee hebben, gewoon doen..
ik snap wel wat jij bedoeld ik dacht aan dat programma met opnieuw beginnen de fik in die jurk dat ze m aanstaken
Nee ik zou dat zeker niet doen. Tja hoe moet je dat uitleggen, je trouwjurk die je toen aan had hoort bij het huwelijk met je exman zeg maar. Het staat er misschien wat raar maar hopelijk begrijp je het. Ik zou zelf voor een nieuwe gaan.
De jurk die ik bij m'n 1e huwelijk aan had was ook echt MIJN jurk, helemaal wat ik wilde. Maar m'n huwelijk strandde. Ik kreeg een nieuwe partner en we zouden gaan trouwen. En hoewel m'n eerste jurk destijds mijn droomjurk was, was er toch geen haar op mijn hoofd die er over dacht om die aan te doen bij m'n 2e huwelijk. Ook uit een soort bijgeloof, dat die jurk me ongeluk zou brengen ofzo, het was tenslotte al eens fout gegaan. Maar ook uit een soort 'respect' naar m'n nieuwe partner. Voor hem was het de eerste keer dat hij trouwde ( en als het goed is ook de enige keer ), en dan zou ik aan komen in een jurk die ik al eens aanhad??? Bovendien kwam de jurk uit een periode die ik heel ver achter me wilde laten, terwijl dit een nieuw begin zou zijn. Ik heb dus een andere jurk gevonden, en achteraf vindt ik dat ik daarmee nog steeds de beste keus heb gemaakt. Maar je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. Wat anderen zouden denken/vinden zou mij koud gelaten hebben. Het is jullie dag, dus het gaat er om dat jullie er gelukkig mee zullen zijn. Voor mij persoonlijk zou het niet goed gevoeld hebben.
Ik ben het helemaal eens met Female, Ik zou niet lekker in me vel zitten om de grote dag als ik in de jurk van mijn bruiloft van me ex zou lopen... Dat doet je toch weer aan die dag denken en weer aan die ex, terwijl deze dag toch echt alleen maar om jullie 2tjes draaid!!! Tuurlijk tis zonde van je geld, ma ik zou me er niet goed bij voelen! En wat pluis81 zegt vind ik dan eigenlijk ook nog beter in plaats van dezelde jurk aan te trekken en je toch eigenlijk niet weer zoveel geld wilt uitgeven, dan heb je in ieder geval dezelfde stof( hoef je dus niks nieuws te kopen) ma zie je er toch weer helemaal anders uit! En voel je jezelf waarschijnlijk ook weer wat minder schuldig. En wat betreft je familie Niks van aan trekken en als je het echt dwars zit... als je die jruk laat vermaken ziet toch niemand dat dat DIE jurk is En je bent niemand verplicht te vertellen dat je de jurk hebt laten vermaken Succes en veel plezier en geluk toegwenst op jullie grote dag!!!! Knufff van Adorable
Zou het ook nooit doen. Voor mij persoonlijk is het ook meer dan alleen een jurk. Er zitten zoveel herinneringen aan vast. Frisse start, nieuwe jurk
De dag is nog niet aan aantocht. We wachten voorlopig tot onze kleine wat ouder is en het bewust meemaakt. Het zou dan niet met dezelfde man worden waar ik mee ga trouwen en voor mij vriend is het de eerste keer dat hij gaat trouwen. Mijn eerste trouwfeest is totaal niet naar mijn zin gegaan en heb daar ook niet echt leuke herinningen aan, dus zal niet zo snel aan die dag terug denken als ik hem aan zou doen. En hoewel mijn 1e huwelijk heel wat slechte ervaringen met zich mee hebben gebracht, heb ik er niet zo'n moeite mee om dat leven achter mij te laten. Ik ben al weer jaren geleden opnieuw begonnen met leven. De tip om wat aanpassingen er aan te laten maken, vind ik eigenlijk wel een goede.
Ik zou dan gaan voor een trash your dress fotoshoot...Hou je er ook nog mooie foto's aan over! En TS...ik zou het persoonlijk heel raar vinden hoor. Maar je moet het uiteraard zelf weten.
Ik zou het persoonlijk zelf nooit doen. Maar als jij en je vriend er beiden geen probleem mee hebben, zou ik het niet laten voor de reacties die je uit je omgeving zou kunnen krijgen.
Ik zou de jurk niet nog een keer dragen. Verkoop 'm op marktplaats ofzo en koop van dat geld een nieuwe. Je trouwfoto's zullen anders misschien ook bijna hetzelfde zijn als de vorige keer. Alleen met een andere man. Wel exact dezelfde vrouw. Nee, ik zou het niet doen.