Hallo , ik ben opzoek naar een andere (zoals hierboven beschreven ) wij hadden @home , maar nu het Ziggo is geworden hebben we constant geen tv of internet en telefoon <---altijd storing de laatste 2 maanden dus ben het zat! wie heeft een goeie en wie heeft klachten? ik hoor graag wat namen hier dan is mijn keuze sneller gemaakt! alvast bedankt voor jullie reacties groetjes van Ramona
hoi hoi hier hebben we eerst upc gehad maar daar hadden we constant storing mee.daarna hebben we hetnet gehad dat vond ik vrij duur maar wel goed.nu hebben we tele2 en daar zijn we erg tevreden over super internet en bijna geen bel kosten tv van tele2 hebben wij boven dat bevalt ook erg goed. groetjes
wij hebben ook upc gehad en het was echter bagger! hebben nu kpn en hoewel ik daar eerst fel op tegen was (kpn had tijdje terug ook niet echt een goede naam) zijn we er heel erg tevreden over!
Wij hebben Tiscali en zijn best tevreden. Soms wel eens een storing. Hiervoor hadden we Orange en dat was echt verschrikkelijk, wat een frustratie, het werkte vaker niet dan wel, vooral de telefoon moest meerdere malen per dag gereset worden. En met klachten kun je nergens terecht. Ze hebben alleen een helpdesk met 16-jarige onbeschofte randdebielen. Je kunt je verhaal nog beter kwijt bij de parkiet van de buren dan bij die kneuzen, aaaaaaah! Ben blij dat ik er vanaf ben.
heb upc en eigenlijk nooit problemen met internet, vaste telefoon heb ik niet dus kan daar niks over zeggen. baal er alleen van als ik verbindingsproblemen heb, maar dan ligt het meestal aan geklooi van mezelf bv. toen ik me laptop op de kabel aan wou sluiten, dat ik dan de helpdesk moet bellen met een 0900 nr. daar word je niet vrolijk van als je dat mobiel moet doen
Wij hebben hier sinds een jaar tele2 internet en bellen. Het bevalt echt goed. Internet hebben we echt zo goed als nooit problemen mee gehad, en telefoon hetzelfde. En het is helemaal niet duur.
Wij zitten met alle 3 bij kpn en hebben nooit klachten gehad. Je betaald iets meer maar eigenlijk nooit last van storingen ofzo
Wij zaten eerst bij Alice, dat was niks dan problemen en zo ken ik nog 2 andere alice gebruikers. We hebben inmiddels alle 3 opgezegd. Wij gebruiken nu Telfort. Daar zijn we wel te vreden mee en over Hetnet hoor ik ook veel goeds.
wij hebben planet en nooit problemen. Hiervoor hadden we upc, komt er hier nooit meer in. wat n bagger en wat n k*tbedrijf. ts dat t hier de enige aanbieder van kabeltv is anders was ik daarmee ook over gestapt.
Ik heb nu UPc en alleen maar gzeik ermee plus dat ze schreeuwend duur zijn. Over een weekje hebben we KPN, scheelt 25 euro per maand, sneller internet ook nog!
wij hebben internet en bellen van het net en bellen naar huisnummers gratis, geen problemen mee,tv van kpn, stuk goedkoper dan vd kabel. tv van het net is in dit district helaas nogniet mogelijk.
Hier ook KPN, eigenlijk nooit problemen gehad. En als er problemen waren, waren ze ook vrij snel weer opgelost.