hallo iedereen! ik heb een vraagje..ik kan alleen maar gemeenschap hebben op zaterdag en/of zondag..en na 8 maanden ben ik nog niet zwanger..moet ik me zorgen maken?
Het kan heel goed dat je dan elke keer je vruchtbare dagen misloopt. Dus zou toch een manier proberen te verzinnen om ook doordeweeks te kunnen klussen.
ja dat kan dus echt niet, mijn vriend is dan intern (militair)..ik begon al bang te worden dat ik onvruchtbaar ben ofzo...
Heb je al eens getempt? Of ovu testen gebruikt? Zo nee, dan zou ik dat eens gaan doen. Dan merk je vanzelf waarom je nog niet zwanger bent waarschijnlijk.
hoe werkt dat tempen dan? en die ovulatietesten, geeft die aan wanneer je vruchtbaar bent? dus stel ik gebruik het maandag, is het dan zo dat ik aangeeft dat ik bijv die vrijdag vruchtbaar ben?
Ik zou inderdaad door middel van temperaturen en ovu testjes je ei op sporen. Weet niet of je een regelmatige cyclus hebt maar zo ja, dan is je ei vrij makkelijk op te sporen. En als je precies weet wanneer je je ei hebt kunt je kijken of je op de goede dagen klust. Er zijn veel vrouwen waarbij het wat langer duurt hoor. Niet iedereen is binnen een maand zwanger. Als je na een jaar gericht klussen nog niet zwanger bent dan zou je je af kunnen vragen of er evt. iets mis is. En als er iets mis is is het nog niet het einde van de wereld hoor, ze kunnen heel veel tegenwoordig. Maar daar zou ik me als ik jou was maar geen zorgen over maken. Eerst je ei vinden. Succes ermee!
Over temperaturen kun je hier op het forum onder het kopje temperaturen info over vinden. Ovulatietesten gebruik je rond je vruchtbare dagen. Bij een regelmatige cyclus begin je op dag 10 of 11 tot je een positieve test hebt, dan heb je je ei en kun je gaan klussen.
Hoi Vlinder Ik zit ook beetje met het zelfde probleem hoor. Me vriend is ook militair. En is ook vaak weg op oef. en zit ook een paar dagen per week intern. Denk dat je ook beter kan gaan temp dat je ongeveer weet wanneer je vruchtbare dag is. groetjes
Hey jij ook al die pech Je loopt gewoon elke keer je ei mis let maar op. Je mannetje moet gewoon meer naar huis toe komen zoals op woensdag hahaha. Dan zit je midden in je week en heb je al wat meer kans op zwanger raken. Succes meid