30 graden hier binnen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mammie1981, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe warm is het met dit weer bij jullie snachts??

  1. 25 tot 30 graden

  2. 20 tot 25 graden

  3. of lager

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mammie1981

    7 jun 2007
    25
    0
    0
    Hallo,

    Het is hier binnen gewoon nog 30 graden.
    Mijn meisje slaapt nu gewoon maar ik vind het veel te warm hier.
    Kan het kwaad als ik een ventilator aan zet?
    Ik hoop dat hier nu nog iemand is...

    Groetjes
     
  2. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    dat is idd wel heel erg warm...
    als het benauwd is zou ik er voor kiezen om hem dan toch aan te zetten maar wel hele lage stand en zo ver mogelijk van je kindje af.....en dna nioet naar haar richten natuurlijk
    het kamertje van ons zoontje is een stuk koeler dan de rest van het huis (overdag ramen gordijnen dicht en 1 verduisteringsgordijn) dat scheelt ook al een heel stuk...
     
  3. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Het was bij ons vannacht 27 graden..
    wij zitten er aan te denken om voor straks zonneschermen boven te nemen..
    en misschien een airco..
     
  4. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier op de kamer van Merel is het ook 28 graden.
    Ze is ook nog eens ingebakerd en als ze huilt dan heeft ze de zweetdruppels op haar hoofd staan. Zo zielig.... Maar we hebben geen ven. en geen airco, dus zo meteen maar goed luchten dan koelt het misschien af... Gelukkig voor die kleintjes wordt het vanmiddag alweer koeler. Weet verder ook niet wat je eraan kunt doen. Met een ventilator wordt het niet koeler in de kamer, alleen de lucht wordt verplaatst.
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Gisteren avond was het in Dano's kamer ook 28 graden, hij ligt dan alleen in zijn rompertje zonder deken of laken. ik heb gisteren vlak voordat hij naar bed ging alles tegen over elkaar open gezet, een ventilator in het raamkozijn zodat die koele lucht van buiten naar binnen blies, het werd uiteindelijk 26 graden maar nog te warm. ik laat hem nu ook niet langer dan 6 uur slapen vanwege eventueel vocht te kort.

    overdag slaapt hij voornamelijk in de woonkamer of buiten oin de schaduw. ZIjn kamer staat de hele dag in de volle zon....
     
  6. Hester

    Hester Niet meer actief

    We hebben een nieuw huis en dat is mega goed geisoleerd en dus is het op de slaapkamers nog geen 20 graden! :-D

    Ons vorige huis was ook zo warm en daarvan hebben we nu nog een mobiele airco; die staat nu in de berging en gebruiken we niet eens. Maar zoiets werkt wel echt heerlijk als je het in je huis nodig hebt hoor! Het is dan zo koel.
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Op Kylians kamer was het gisteren toen hij naar bed ging 24 graden en hij lijkt nergens last van te hebben.
    Het is al een stuk minder sinds we rolluiken hebben, die doe ik dicht zodra de zon erin komt te staan.
    Toch denken we erover om voor hem een lamp met ven aan te schaffen zodat er wel een beetje luchtverplaatsing is.

    Groetjes Anita
     
  8. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    In Sophie haar kamertje was het ook 30 graden,ik heb haar zonder rompertje ingebakerd,ze voelde wel warm maar heeft toch goed geslapen!

    Groetjes,
     
  9. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame had gister en korte broekje en tshirtje aan in de saapzak na eeen uurtje wrd ze wakker ze hield der ogen dicht maar heb de pyama uit gedaan en haar alleen in een slaapzak in bed gelegt met het raam stukje open
     
  10. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ook wij wonen in een nieuw huis, maar dat is juist super irritant dat het zo goed in geisoleerd! Bij ons is en blijft het dagen 28 graden in huis vanwege de isolatie. We hebben overal rolluiken, maar dat helpt weinig en we staan ook niet op het oosten. Erg vervelend!
    Ons mannetje slaapt ietsje minder van de warmte, maar ook vanwege zijn verkoudheid!

    Liefs
     
  11. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    zeg hester..wil je die airco niet verkopen aangezien jullie er toch niks mee doen? ;)
     
  12. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven lag gister in een kort shirtje en broekje in bed, het was 29 graden op z'n kamer.
    Nu is het 26 graden, en heb z'n pyama aangedaan,als ze slapen koelen ze ook weer iets af.
    Toch blijft het moelijk hoe warm je ze moet aankleden.
     
  13. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Wij wonen op bonaire en hier is het dus altijd warm (29 C in de schaduw) Wij hebben dus een airco in Laura haar slaapkamer! Die zet ik momenteel op 27C en ze heeft dan een pyama aan met korte mouwen en korte broek en slaapt nog wel onder een lakentje en dekentje! Want ze koelen idd snel af! En voor ons is van 34C overdag naar 27C best een hoop verschil! Als je de ven wil gebruiken idd niet op de baby richten, je zal merken dat dat al een hoop verkoeling geeft
     
  14. shavdburg

    shavdburg Nieuw lid

    1 aug 2007
    3
    0
    0
    Aangezien ik in Tenerife woon is het hier vaak erg warm. Op Yeray z´n kamertje is het ook warm alhoewel het het koelste vertrek van ons huis is. Ik gebruik voor Yeray een (dunne) slaapzak. Ik doe hem dan met rompertje in zijn slaapzak. Ongeveer twee weken geleden was het zo´n 35 graden (hittegolf) in zijn kamertje en toen heb ik hem met zijn luier aan in z´n slaapzak gestopt zonder lakentje eroverheen. Hij sliep als een beer ookal zweette hij, hij scheen er niet zoveel last van te hebben. (Ik moet er wel bij zeggen dat Yeray echt een makke beer is!)
     
  15. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ja ik woon dus een paar eilanden verderop in fuerteventura, en ook hier bloedheet, en keira heeft het nogal snel warm, dus aleen met luier in de slaapzak, en dan zweet ze nog hoor, echt een warmbloed is het!
     
  16. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ook ik woon op een plek (Cyprus) waar het de afgelopen twee maanden bloedheet is geweest. 40+ temperaturen. De boel is nu eindelijk weer genormaliseerd en het is hier nu zo'n 36 graden, zalig. :)

    Sophie slaapt al weken alleen in haar luier. Haar toedekken is volgens mij veel te warm. Ze kon ook heel slecht slapen tijdens de hittegolven.
     

Deel Deze Pagina