Minder symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sylvia1981, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hallo,
    ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Ik voelde me eigenlijk vanaf 5 weken tot aan een paar dagen geleden best beroerd. Dit vond ik fijn want ik voelde me dus zwanger. Ik had last van misselijkheid eigenlijk wel de gehele dag, zonder spugen, en buikkrampen ( volgens de verloskundigen groei van de baarmoeder), gevoelige borsten, moeheid. Nu voel ik me sinds een paar dagen wat fitter merk ik. Niet echt meer misselijk, en minder moe. Ook de buikkrampen zijn weg. Hier maak ik me dus ongerust over. De hormonen zouden juist nu toch op volle snelheid moeten werken en er juist voor moeten zorgen dat ik al die klachten krijg?
    ik heb met 7 weken en 5 dagen nog wel een goede echo gehad met kloppend hartje, ik ben 34 jaar.
    moet ik me nu zorgen gaan maken? Ik wil me zo graag weer wat beroerder voelen zodat ik de bevestiging krijg dat mijn lichaam hard aan het werk is. Zou dit een voorteken kunnen zijn voor een miskraam of is dit normaal?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt niets. Heel cru; maar je kan je hondsberoerd voelen en dan kan het alsnog fout zitten. De ene dag voel je je anders dan de andere dag. Kwaaltjes komen en gaan.

Met 9 weken had ik ook minder kwaaltjes... ZL is nu 5 maanden dus alles goed gegaan.

Je hebt al een echo gezien met een kloppend hartje, de kans op een MK is hierdoor al een stuk kleiner maar als je hey niet vertrouwd zou ik als ik jou was advies vragen bij de VK.

Succes

3. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik had op gegeven moment ook nouwelijks meer klachten of symptomen, maar alles was nog helemaal oké!

4. sylvia1981

Maar is het normaal dat je ook geen groeipijn van de baarmoeder meer voelt? Die moet toch iedere dag een beetje groter groeien of gaat dat niet zo snel?

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je hoeft zeker niet iedere dag met groeipijn te lopen.
    De baarmoeder groeit met het kindje mee.
    En aangezien je kindje in een week geen cm's groeit hoeft je baarmoeder dat ook niet.

Groeipijn hoef je trouwens helemaal niet te hebben.
    Het kan maar niet iedereen heeft het.

6. sylvia1981

Nee ok dat klinkt heel logisch. Maar omdat ik het tot aan 3 dagen terug iedere dag heb gehad,een soort menstruatiekramp. Daarom valt het mij op omdat het er nu ineens helemaal niet meer is.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja snap ik maar is heel goed mogelijk dus :)
    Zou me er niet druk over maken.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kan geen garanties geven natuurlijk. Wel mijn ervaring.

Bij beide zwangerschappen stopte alle kwaaltjes met 9 weken.
    Met 11 weken kwam bij mijn eerste zwangerschap alles weer terug tot week 16
    En bij deze zwangerschap sluimerde het een beetje door maar veeeeeel minder hevig met af en toe wel een wat beroerdere dag.

Borsten hebben bij mij nooit zeer gedaan. Pas bij de stuwing na de geboorte.

9. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    En over die groeiende baarmoeder die pijn doet... ik heb dat bij vlagen een paar uur gehad. Soms een paar dagen. Dan weer weken niks. Nu m'n baarmoeder enooooorm is voel ik er al weken niks van. Dus dat zegt inderdaad ook niks.

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook beetje menstruatie krampjes gehad met 12 weken en 16 weken. Verder is het rustig daar beneden.

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik had dat ook en vaker hoor in de zwangerschap! Dat is heel normaal de kwaaltjes komen en gaan.
    Ik heb zelfs dat ik vaak niet eens merk dat ik zwanger ben en alsof ik het gedroomd heb.

Deel Deze Pagina