'Ziekenhuizen kleden patiënt uit met prijzen'

Discussie in 'De lounge' gestart door Aquarius, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wat zijn de prijzen bij het ziekenhuis waar jullie meestal naar toe gaan?
    TV kosten
    Telefoon kosten
    Parkeerkosten
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    Antonius Ziekenhuis in Sneek:

    Telefoon en televisie: staan geen prijzen bij op de site.....(heel slim)

    parkeren: 70 eurocent per uur, 1e half uur gratis....met een max van 3 euro.
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ziekenhuis in Hoorn; WestfriesGastHuis;

    Parkeren is 2 euro per keer (valt nog mee)

    Telefoon, radio, televisie
    Binnen het Westfries Gasthuis kunt u met behulp van een kaart gebruik maken van telefoon en televisie. Deze kaart kunt u kopen in een van de automaten die staan bij de coffeecorner in de centrale hal.

    Kosten
    U heeft de keuze tussen een kaart van € 10,00 of € 20,00. Het bedrag op de kaart is inclusief € 4,00 borg. Bij ontslag kunt u de kaart weer inleveren bij de automaat en krijgt u de borg inclusief de eventuele tegoeden terug. Gebruik van radio is gratis en zonder kaart beschikbaar.

    - Televisie: € 2,00 per 24 uur
    - Telefoon: geen huur, € 0,12* per tik
    * De gesprekskosten zijn afhankelijk van de bestemming en het tijdstip van telefoneren. Van gesprekken met internationale en/ of 06- bestemming zijn de kosten aanzienlijk hoger.

    Hoofdtelefoon
    Voor geluid van televisie of radio heeft u een hoofdtelefoon nodig. Deze kunt u kopen bij het winkeltje in de centrale hal voor een bedrag van € 1,00 of u kunt er zelf een van huis meenemen.

    Mobiele telefoon
    Het gebruik van een mobiele telefoon is toegestaan, tenzij in een ruimte specifiek staat aangegeven dat dit verboden is.
     
  4. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, prijzen weet ik niet, maar ik kom eind april wel in het enige ziekenhuis in nederland met internetaansluiting bij elk bed. Dus ook op de kraamafdeling!!!

    Heerenveen is zo gek nog niet!

    Groetjes van Kiki.
     
  5. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    waterland in purmerend, geen parkeerkosten.
    ik weet dat ik de tv duur vond toen ik er 2 jaar geleden in lag, ik was meen ik 20 euro voor 3 dagen kwijt. ( kan zijn dat er ook telefoon bij zat, kan ik me niet meer herineren )
     
  6. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Mijn tante (49)ligt nu met acute leukemie in het ziekenhuis in den bosch. En er is nu al gezegd dat ze minimaal een half jaar moet blijven.
    De kosten daar zijn geloof ik voor tv 2,50 per dag en telefoon 28 euro per maand en dan nog de tikken die je beld. Parkeren kan tegenover het ziekenhuis, kosten ik was er vanmiddag een kleine 2 uur en 4,50 euro kwijt.
    Ik moet wel opmerken dat als je langer dan 4 weken in het ziekenhuis ligt dan krijgen gezinsleden een parkeerkaart en is de tv gratis. Maar bij de telfoon weet ik het niet.

    Groetjes Diane
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Moet je telleurstellen Bosengel :)
    Hier in Amsterdam zit ook een ziekenhuis met inet aansluiting op de kraamafdeling :)
    Had ik vorig jaar november al toen ik via de keizersnede was bevallen van onze jongste .

    Telefoon kosten voor 4 dagen was iets van 15 euro .
    Geen idee wat de aansluitkosten en tikken waren .
    Tv was gratis toen .
    Internet was 2 euro per dag .
    parkeren is eerste half uur gratis en daarna 1.50 euro per uur .

    Groetjes Joyce
     
  8. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Jeetje in Sneek is het wel duur dat weet ik nog van toen geopreerd moest worden maar ik kies nu voor leeuwarden, wat minder bekenden hahaha
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik had op de site van sneek gekeken... daar stond het niet op... ik heb nog nooit in het ziekenhuis van sneek gelegen... dus dat weet ik allemaal ook niet.... ik zal er eens op letten....
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik had op de site van sneek gekeken... daar stond het niet op... ik heb nog nooit in het ziekenhuis van sneek gelegen... dus dat weet ik allemaal ook niet.... ik zal er eens op letten....
     

Deel Deze Pagina